تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 10384

اعلام برترین های مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ و تپانچه

اعلام برترین های مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ و تپانچه

اعلام برترین های مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ وتپانچه رقابت های تیراندازی جانبازان و معلولین در جشنواره مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ورزشگاه شهید میثمی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند. به گزارش دنیای اسرار:مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ و تپانچه از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی

Print Friendly, PDF & Email

اعلام برترین های مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ وتپانچه

رقابت های تیراندازی جانبازان و معلولین در جشنواره مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ورزشگاه شهید میثمی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش دنیای اسرار:مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ و تپانچه از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان در سالن ورزشی شهید میثمی برگزار شد.

دبیر هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: امسال در مسابقات مولای عرشیان و بانوی قدسیان ۶ رشته ورزشی نیز در بخش جانبازان و معلولین حضور دارند که یکی از آنها تیر اندازی است.

محمدصادق پسندیده ادامه داد: بسیار خوشحال هستیم که امسال ورزش جانبازان و معلولین در جریان این مسابقات قرار گرفت. در رشته تیراندازی هم آقایان و هم بانوان حضور داشتند که در دو ماده تفنگ و تپانچه در دو گروه ایستاده و نشسته به رقابت پرداختند و در پایان به آنها مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات با توجه بهظرفیت بالای ورزشکاران در کنار سایر رشته های ورزشی که در ماه مبارک رمضان برپاشده، حضور پرشور ورزشکاران جانباز و معلول استان بود و تصمیم داشتیم ثابت کنیم کهاین عزیزان هم درکنار مسائل معنوی به ورزش نیز اهمیت می دهند.

علیرضا نصر اصفهانی نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز بیان داشت: خوشحال هستم در کنار فضای ورزشی که شهرداری اصفهان برای مردم تدارک دیده، سهم معلولین نیز در این تصمیم رعایت شده و ما شاهد برگزاری این مسابقات در شش رشته ورزشی بین جانبازان و معلولین عزیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: سال گذشته در مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان رشته های ورزشی بسیار محدود بود اما امسال تعداد رشته ها افزایش پیدا کرده که این همت در معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بسیار مبارک است.

نصر گفت: من از تمام کسانی که این تصمیم را گرفتند و در مجموعه ورزشی شهید میثمی این مسابقات را برگزار کردند بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و علاوه بر ماه مبارک رمضان، در طول سال نیز شاهد برگزاری چنین مسابقاتی باشیم.

نتایج این دوره از مسابقات بدین شرح است:

بانوان:

در بخش تپانچه زهرا سایی، فاطمه جمالی و مریم مردانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تفنگ درازکش و ایستاده عزت مرادی و فاطمه سلامیان مقام اول، افسانه هارونی و مرجان یزدانی مقام دوم را کسب کردند.

در گروه آزاد زهره اکبری، زهرا اکبری و زهره خلیلیان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

آقایان:

در بخش تپانچه حمزه یزدانی، علیرضا مختاری و حسین هداوند به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تفنگ مهدی آقابایی، حسین هنرمند و رضا حاجیان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.