تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 11026

آغاز مرحله آزمایشی طرح حذف قبض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان

آغاز مرحله آزمایشی طرح حذف قبض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان

آغاز مرحله آزمایشی طرح حذف قبضکاغذی آب بهاء در استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان می گوید: مرحله آزمایشی طرح حذف قبض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان از ابتدای تیرماه آغاز می شود. رضا رضایی افزود: این طرح با هدف کمک به حفظ محیط

Print Friendly, PDF & Email

آغاز مرحله آزمایشی طرح حذف قبضکاغذی آب بهاء در استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان می گوید: مرحله آزمایشی طرح حذف قبض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان از ابتدای تیرماه آغاز می شود.

رضا رضایی افزود: این طرح با هدف کمک به حفظ محیط زیست، ایجاد بسترهای لازم برای یک شهر هوشمند، دسترسی راحت به خدمات از طریق برقراری ارتباط بین مشترکین و سامانه های الکترونیکی،کاهش مراجعه ماموران شرکت و حذف خطاهای انسانی، افزایش سرعت و دقت در ارایه خدمات و صرفه جویی در زمان و هزینه ها به اجرا در می آید.

وی با اشاره به این که مرحله آزمایشی طرح حذف قبض کاغذی آب بهاء نخسین بار در سه محله شهر اصفهان شامل کوی سپاهان، منازل سازمانی راه آهن وکوی پرتو در بختیار دشت برای نزدیک به یک هزار مشترک این شرکت اجرا می شود افزود:با اجرای این طرح، به جای قبض کاغذی، پیامکی حاوی اطلاعات مصرف و مبلغ همراه باشناسه قبض و شناسه پرداخت برای مشترکین ارسال می شود.

رضایی افزود: مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان می توانند پس از دریافت این پیامک از طریق     سامانه های پرداخت غیرحضوری و یا تماس با شماره تلفن ۱۵۲۲ و  ثبت کلید شماره ۱ نسبت به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، اقدام و قبض خود را در هر ساعت از شبانه روز پرداخت کنند.

وی در عین حال افزود: شهروندان می توانند در صورت نیاز به قبض میان دوره و یا حضور نداشتن در ملک و قرائت نشدن کنتور آب توسط ماموران قرائت، از طریق سامانه تلفنی ۱۵۲۲ و انتخاب کلید شماره ۵ قبض پیامکی خود را دریافت کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان اصفهان همچنین از مشترکین این شرکت خواست به منظور اطمینان از ثبت نام و درج شماره تلفن همراه شان در برنامه جامع خدمات مشترکین آبفا، با سامانه ۱۵۲۲ تماس گرفته و یا از طریق میز خدمت الکترونیکی پرتال شرکت به نشانی www. Abfaesfahan.ir شماره صحیح تلفن همراه خود را ثبت کنند.

وی در پایان سخنانش افزود: امکان دریافت قبض الکترونیکی و همچنین پرداخت غیرحضوری در میز خدمت الکترونیکی پرتال شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به نشانی www. Abfaesfahan.ir فراهم شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به نشانی یادشده ریز محاسبات آب بهاء و صورت حساب خود را مشاهده کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.