تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۱۱
کد خبر : 11075

برگزاری جشن بزرگ من زمین را دوست دارم به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در شهر فلاورجان

برگزاری جشن بزرگ من زمین را دوست دارم به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در شهر فلاورجان

برگزاری جشن بزرگ من زمین را دوست دارم به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در شهر فلاورجان به گزارش دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ شهرداری فلاورجان همواره سعی بر آن داشته تا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست اقدامات گوناگون و

Print Friendly, PDF & Email

برگزاری جشن بزرگ من زمین را دوست دارم به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در شهر فلاورجان


به گزارش دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ شهرداری فلاورجان همواره سعی بر آن داشته تا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست اقدامات گوناگون و موثری در این زمینه داشته باشد.
به  مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست شهرداری فلاورجان با مشارکت و همکاری انجمن حافظان نبض حیات شهرستان  اقدام به برگزاری جشن بزرگ ” من زمین را دوست دارم ” با شعار ” کاهش آلاینده ها و پسماند ” ، ” آسمان آبی، زمین سبز ” در پارک ساحلی میثم فلاورجان نمود.
در این جشن که جمعه شب همراه با برنامه های شاد و متنوع در راستای برقراری نشاط اجتماعی و  فرهنگ سازی شهروندی در راستای حفاظت از محیط زیست برگزار گردید پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، کارشناس محیط زیست مهندس محمود سلطانی برای شهروندان حاضر با بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست به اصل پنجاه ام قانون اساسی اشاره کرد. وی همچنین افزود : دراصل پنجاهم، حفاظت و مراقبت ازمحیط زیست وظیفه همگانی شناخته شده است و می بایست شما شهروندان به عنوان سفیران و حافظان محیط زیست، این فرهنگ را ترویج نمائید. شما جوانان و نوجوانان به عنوان مدیران آینده این مرز و بوم هستید و آینده از آن شما می باشد. پس هرچه به محیط زیست و حفاظت از آن بها داده شود آینده کشورمان روشنتر و آبادتر خواهد بود .
در ادامه مراسم نیز گروه هنری سایه با هنرمندی تنی چند از هنرمندان فلاورجانی به اجرای تئاتری کمدی انتقادی با موضوع “اهمیت هوای پاک و حفاظت از محیط زیست” پرداختند که شور و شعف زائد الوصف شهروندان را نیز برانگیخت.
در انتهای مراسم جشن نیز با برگزاری مسابقه بین کودکان، به سه نفر از برندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.