تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 12341

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کمیته امداد و پست اصفهان

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کمیته امداد و پست اصفهان

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کمیته امداد و پست اصفهان اداره کل کمیته امداد و پست اصفهان به‌منظور استفاده از شبکه گسترده حمل‌ونقل پست و خدمات پستی، خدمات تجارت الکترونیک پست و همچنین ظرفیت پست برای ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات اشتغال به‌ویژه در مناطق روستایی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا متین پور،

Print Friendly, PDF & Email

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کمیته امداد و پست اصفهان

اداره کل کمیته امداد و پست اصفهان به‌منظور استفاده از شبکه گسترده حمل‌ونقل پست و خدمات پستی، خدمات تجارت الکترونیک پست و همچنین ظرفیت پست برای ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات اشتغال به‌ویژه در مناطق روستایی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های استان برای بهبود شرایط مددجویان و نیازمنداندر دستور کار این نهاد است.
وی اداره کل پست را دارای ظرفیت‌های مفید زیادی در جهت تسهیل خدمت‌رسانی به نیازمندان دانست و گفت: این تفاهم‌نامه همکاری با حضور مدیرکل پست استان اصفهان به‌منظور استفاده از شبکه گسترده حمل‌ونقل پست و خدمات پستی، استفاده از خدماتتجارت الکترونیک پست جهت فروش تولیدات مددجویان و همچنین استفاده از ظرفیت پست برای ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات اشتغال به‌ویژه در مناطق روستایی به مدت یک سال امضا شد.
متین پور بابیان اینکه مجریان طرح‌های خودکفایی توسط کمیته امداد به پست معرفی می‌شوند، گفت: محصولات تولیدی این مددجویان به‌واسطه فعالیت‌های برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اداره کل پست اصفهان و در بستر زیرساخت‌های نرم‌افزاری و تجارت الکترونیک این شرکت به مشتریان عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: امیدواریم با این تفاهم‌نامه بازارهای جدیدی برای تولیدات مددجویان به‌ویژه درزمینهٔ صنایع‌دستی ایجادشود و روند توانمندسازی این نیازمندان سرعت بیشتری بگیرد.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان با دعوت از کارآفرینان اصفهانی برای مشارکتدر توانمندسازی نیازمندان جامعه، یادآور شد: این بزرگواران می‌توانند با ارائه مشاوره و معرفی ظرفیت‌ها و بازارهای جدید پنجره‌های نویی به روی جامعه تحت حمایت این نهاد باز کنند و در اجر اخروی و ثواب معنوی حمایت از همشهریان نیازمند خود نیزشریک شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.