تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 12500

تصادف سمند و پراید با یک کشته و ۱۳ مجروح در اصفهان

تصادف سمند و پراید با یک کشته و ۱۳ مجروح در اصفهان

تصادف سمند و پراید با یک کشته و ۱۳مجروح در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با یک پراید در آزاد راه امیرکبیر و فوت یک نفر و مجروح شدن ۱۳ نفر خبر داد. سرهنگ“حسین پورقیصری” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پساز

Print Friendly, PDF & Email

تصادف سمند و پراید با یک کشته و ۱۳مجروح در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با یک پراید در آزاد راه امیرکبیر و فوت یک نفر و مجروح شدن ۱۳ نفر خبر داد.

سرهنگ“حسین پورقیصری” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پساز تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام تصادف ۲ دستگاه خودروی سبک در آزاد راه”امیرکبیر”، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد یک سواری سمند با یک سواری پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده که متاسفانه یک سرنشین از سمند در دم فوت و ۱۳ سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت این حادثه رانندگی توسط ماموران پلیس راه”کاشان-اصفهان” نقص فنی لاستیک خودروی سمند و عدم توانایی راننده درکنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.رئیس پلیس راه اصفهان ازرانندگان خواست: حتما با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند، توجه کامل به جلو واطراف داشته باشند ازعجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و هنگامی که احساس خستگی وخواب آلودگی داشتید در مکانی امن توقف و استراحت کنید

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.