تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 12581

فرماندار اصفهان: برجسته کردن نام بانوان و پاسداری از ارزش های آنان، خدمت به جامعه است

فرماندار اصفهان: برجسته کردن نام بانوان و پاسداری از ارزش های آنان، خدمت به جامعه است

فرماندار اصفهان: برجسته کردن نام بانوان و پاسداری از ارزش های آنان، خدمت به جامعه است به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نخستین جلسه کارگروه بانوان شهرستان، با تأکید بر لزوم برنامه ریزی و برگزاری نشست ها و دوره های آموزشی جهت تقویت بنیان اقتصادی خانوارها، اظهار داشت: با

Print Friendly, PDF & Email

فرماندار اصفهان: برجسته کردن نام بانوان و پاسداری از ارزش های آنان، خدمت به جامعه است

به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نخستین جلسه کارگروه بانوان شهرستان، با تأکید بر لزوم برنامه ریزی و برگزاری نشست ها و دوره های آموزشی جهت تقویت بنیان اقتصادی خانوارها، اظهار داشت: با مدیریت صحیح امور اقتصادی، بسیاری از مشکلات اجتماعی موجود مرتفع خواهد شد.

فرماندار اصفهان افزود: باتوجه به ظرفیت های خوب موجود در امور بانوان، انشاء ا… شاهد اقدامات و حرکت های مثبتی در حوزه بانوان شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه برجسته کردن نام بانوان و پاسداری از ارزش های آنان، خدمت به جامعه است، گفت: اگر نقش زنان در خانواده بیشتر تبیین شود، به آثار و برکات اجتماعی آن پی خواهیم برد.

سیستانی خانواده را به عنوان یکیاز مهمترین ارکان جامعه برشمرد و عنوان کرد: اگر بنیان خانواده مستحکم باشد، به مراتب ما از نتایج و دستاوردهای مثبت آن که همانا جامعه ای توانمند، قوی و منسجم است، برخوردار خواهیم شد.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به مشاوره و ورزش در دستگاه های مختلف شهرستان، تأکید کرد: طرحی پیرامون این دو مقوله با همکاری دستگاه های مختلف و محوریت امور بانوان فرمانداری، تهیه و به منظور اجرا، به دستگاه های مختلف شهرستان ابلاغ گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.