تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد خبر : 12599

رمز ماندگاری رویدادهای مذهبی مردمی بودن آن است

رمز ماندگاری رویدادهای مذهبی مردمی بودن آن است

رمز ماندگاری رویدادهای مذهبی مردمی بودن آن است دکتر رضایی اظهار داشت : رمز ماندگاری رویدادهای مذهبی مردمی بودن آن است به همین دلیل مشارکت قرآن یاوران و خیران قرآنی در ترویج معارف قرآنی می تواند کمک کننده باشد. به گزارش  دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی در افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات مهد قرآن کریم سراسر

Print Friendly, PDF & Email

رمز ماندگاری رویدادهای مذهبی مردمی بودن آن است


دکتر رضایی اظهار داشت : رمز ماندگاری رویدادهای مذهبی مردمی بودن آن است به همین دلیل مشارکت قرآن یاوران و خیران قرآنی در ترویج معارف قرآنی می تواند کمک کننده باشد.
به گزارش  دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی در افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات مهد قرآن کریم سراسر کشور که در شهرستان خوانسار برگزار شد، اظهار داشت:اعتقاد دارم رویدادهای مذهبی برای ماندگاری باید مردمی باشند همانطور که عشق مردم به ائمه اطهار (ع) در مناسبت هایی همچون عاشورا و نیمه شعبان شور و حال خاصی به آن بخشیده است. وی ادامه داد: مشارکت قرآن یاوران و خیران قرآنی در ترویج معارف قرآنی می تواند کمک کننده باشد.
استاندار اصفهان عنوان کرد: حفظ قرآن یکی از بهترین روش ها برای رسیدن جامعه به کمال است که برای تقویت آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و حمایت از موسسات قرآنی را نیز وظیفه شرعی و قانونی خود می دانیم. وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان دستورات قرآنی را بدانند و به آن عمل کنند باور دینی مردم هم تقویت می شود به همین دلیل در تمامی دیدارها و جلسات استانی، مدیران را به معارف قرآن توصیه می کنم.
شایان ذکر است ۱۲۸ قاری و حافظ قرآن با راهیابی به مرحله کشوری این آزمون در شهرستان‌های خوانسار و گلپایگان با هم به رقابت می‌پردازند که  ۱۱۳ نفر از شرکت کنندگان این رویداد قرآنی زن و ۱۵ نفر مرد هستند و از میان ۳۰۰ حافظ قرآن از استان‌های مختلف کشور برگزیده شدند. لازم به ذکر است دو محفل بزرگ قرآنی در امامزاده هفده تن گلپایگان و امامزاده احمد خوانسار تدارک دیده شده و سه شنبه شب محفل گلپایگان با حضور داوران بین المللی برگزار می شود.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.