تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 13036

صدور مجدد گواهینامه سیستم های مدیریتی در شرکت گاز استان اصفهان

صدور مجدد گواهینامه سیستم های مدیریتی در شرکت گاز استان اصفهان

صدورمجدد گواهینامه سیستم های مدیریتی در شرکت گاز استان اصفهان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان از موفقیت این شرکت در صدور مجدد گواهینامه های سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱، مدیریت آموزش ایزو ۱۰۰۱۵، مدیریت رضایتمندی شکایات مشتریان ایزو۱۰۰۰۲ و مدیریت رضایتمندی مشتریان ایزو ۱۰۰۰۴ خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، سید حسن

Print Friendly, PDF & Email

صدورمجدد گواهینامه سیستم های مدیریتی در شرکت گاز استان اصفهان

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان از موفقیت این شرکت در صدور مجدد گواهینامه های سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱، مدیریت آموزش ایزو ۱۰۰۱۵، مدیریت رضایتمندی شکایات مشتریان ایزو۱۰۰۰۲ و مدیریت رضایتمندی مشتریان ایزو ۱۰۰۰۴ خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، سید حسن موسوی، بابیان اینکه استاندارد بین المللی ایزو ۲۰۱۵:۹۰۰۱ بر اساس اصول مدیریت کیفیت تدوین گردیده و در حال حاضر آخرین ویرایش الزاماتسیستم های مدیریت کیفیت می باشد گفت: این استاندارد بر روی اصولی همچون تمرکز برمشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود، تصمیم گیری مبتنی بر شواهدو مدیریت ارتباطات تاکید دارد.

وی،با اشاره به استقرار ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ درشرکت گاز استان اصفهان طی سال های گذشته، تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان با اعتقاد به ارتقای سطح کیفی فعالیت ها حفظ و صیانت از محیط زیست و سرمایه های انسانی و همچنین تعهد به رعایت حقوق تمامی ذی نفعان می کوشد تا با ایجاد یک سازمان متعالی و یادگیرنده با تلاش تمامی کارکنان خود در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک خود حرکت نماید.

موسوی، گفت: یکی از عناصرکلیدی موفقیت سازمانی رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات و محصولات آن دانست و افزود: اندازه گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر است چرا که نتایج حاصل از این ارزیابی می تواند به شناسایی فرصت های بهبود در راهبردها، محصولات و فرآیندهای سازمان منجر شود.

وی، با اعلام اینکه شرکت گاز استان اصفهان موفق به صدور گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵(سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو ۱۰۰۱۵:۱۹۹۹ (سیستم مدیریت آموزش کارکنان) شد، توانست گواهینامه سیستم های مدیریت رسیدگی به شکایات(ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸) و مدیریت سنجش رضایت مشتریان( ایزو ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸) را بر اساس آخرین ویرایش آن ها (۲۰۱۸) دریافت نماید.

تفکر مبتنی بر ریسک، دانش سازمانی، شناخت بافت سازمان و محیط اطراف آن، توجه به نیازها و انتظارات ذی نفعان و مدیریت تغییراز موضوعات جدیدی است که در ویرایش ۲۰۱۵ استاندارد ایزو ۹۰۰۱ مطرح شده است.

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان، اخذ این استاندارد ها را مرهون تلاش های بی شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش های مختلف این شرکت دانست و افزود: رضایت مندی مشترکین و ارائه خدمات بموقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز بوده که اخذ این گواهینامه سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعیین شده می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.