تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 13168

هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت

هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت

هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: مجمع سالیانه هیأت‌های کشور در خرداد ماه برگزار و هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت که نسبت به سال گذشته ۱۰ پله صعود داشته‌ایم. به گزارش دنیای اسرار:مسعود داوودی امروز در

Print Friendly, PDF & Email

هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: مجمع سالیانه هیأت‌های کشور در خرداد ماه برگزار و هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت که نسبت به سال گذشته ۱۰ پله صعود داشته‌ایم.

به گزارش دنیای اسرار:مسعود داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان اظهار داشت: مجمع سالیانه هیأت‌های کشور در خرداد ماه برگزار و هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت که نسبت به سال گذشته ۱۰ پله صعود داشته‌ایم.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان افزود: طبق نظر فدراسیون و طرح اداره کل ورزش و جوانان در حال برگزاری دوره‌های استعدادیابی هستیم، امسال در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ۲ نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله اصفهانی وارد نیمه‌نهایی مسابقات  شدند.

وی در خصوص کمبود باشگاه بولینگ و بیلیارد بیان کرد: در سطح استان کمبود باشگاه بیلیارد نداریم اما باشگاه بولینگ به دلیل افزایش تحریم‌ها و نبود امکانات اولیه در سطح استان کم است.

داوودی تصریح کرد: بازی‌های مقدماتی اسنوکر و پاکر بیلیارد در اصفهان برگزار شد که ۳ نفر از استان اصفهان جواز حضور به مسابقات نهایی را به دست آوردند؛ همچنین لیگ بانوان از ۲۵ شهریور به میزبانی اصفهان آغاز می‌شود.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در مورد لیگ بولینگ عنوان کرد: لیگ به صورت دوره‌ای در چهار استان گیلان، فارس، تهران و اصفهان برگزار می‌شود و اصفهان در آبان ماه میزبان مسابقات خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.