تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 13186

بروزرسانی ، طراحی و بهره‌برداری از سیستم علائم الکتریکی ایستگاه تشکیلاتی سیستان

بروزرسانی ، طراحی و بهره‌برداری از سیستم علائم الکتریکی ایستگاه تشکیلاتی سیستان

مدیرکل راه آهن اصفهان از بهره‌برداری سیستم جدید علائم الکتریکی ایستگاه تشکیلاتی سیستان در اداره کل راه‌آهن اصفهان خبر داد. بروزرسانی ، طراحی و بهره‌برداری از سیستم علائم الکتریکی ایستگاه تشکیلاتی سیستان به گزارش دنیای اسرار ، سید رضا سادات حسینی بابیان این مطلب گفت: با توجه به توسعه خطوط ایستگاه سیستان در راستای پروژه

Print Friendly, PDF & Email


مدیرکل راه آهن اصفهان از بهره‌برداری سیستم جدید علائم الکتریکی ایستگاه تشکیلاتی سیستان در اداره کل راه‌آهن اصفهان خبر داد.

بروزرسانی ، طراحی و بهره‌برداری از سیستم علائم الکتریکی ایستگاه تشکیلاتی سیستان


به گزارش دنیای اسرار ، سید رضا سادات حسینی بابیان این مطلب گفت: با توجه به توسعه خطوط ایستگاه سیستان در راستای پروژه طرح دوخطه بافق – زرین شهر ، سیستم علائم الکتریکی ایستگاه نیز توسعه و نوسازی شده و هم‌اکنون به بهره‌برداری قطعی رسیده است.
سادات حسینی افزود: این ایستگاه با۲۹ سوزن علائمی و۴ بلاک علائمی در طرفین، در مدت زمان ۳ ماه مطابق با پیشرفت عملیات زیربنایی طرح دو خطه و بااستفاده از تجهیزات قدمی و استوک و با صرفجویی چشمگیر در هزینه ها باتمام رسید که بااتصال کامل خطوط این ایستگاه به ایستگاه‌های فیروزه و خیرآباد در آینده ی نزدیک ، تردد قطارها با سیستم علائم الکتریکی و با ایمنی و سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه با هزینه تقریبی بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات جاری اداره کل راه آهن اصفهان ، به اتکای توانمندی شرکت‌های داخلی به اتمام رسیده و علائم الکتریکی جدید ایستگاه در سرویس بهره برداری قرارگرفته است.
مدیر کل راه آهن اصفهان یادآور شد: تجهیز و نوسازی سیستم های علائم این محور با حفرکانال به طول ۳هزار و ۳۶۳ متر مکعب ، ۱۱ هزار متر طول کابل کشی و بروزرسانی کلیه نقشه های اینترلاکینگ انجام پذیرفت.
سادات حسینی درپایان گفت: مزایای این پروژه را رفع نواقص و از بین رفتن برخی مشکلات در محورهای مجهز به سیستم علائم الکتریکی، افزایش سرعت بازرگانی ، ایمنی سیر و حرکت، سهولت در امر نگهداری و تعمیرات علائمی آن و درنهایت تلاش برای جاری‌سازی سیاست‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی برشمرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.