تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 13251

۱۸ واحد مجتمع خواروبار اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود/ تبدیل مجتمع به مرکز مبادلات تجاری کشور

۱۸ واحد مجتمع خواروبار اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود/ تبدیل مجتمع به مرکز مبادلات تجاری کشور

۱۸ واحدمجتمع خواروبار اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود/ تبدیل مجتمع بهمرکز مبادلات تجاری کشور مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: ۱۸ واحد مجتمع خواروبار، خشکبار و مواد غذایی اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود. به گزارش دنیای اسرار، محمد مجیری اظهار کرد:

Print Friendly, PDF & Email

۱۸ واحدمجتمع خواروبار اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود/ تبدیل مجتمع بهمرکز مبادلات تجاری کشور

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: ۱۸ واحد مجتمع خواروبار، خشکبار و مواد غذایی اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش دنیای اسرار، محمد مجیری اظهار کرد: مغازه های فروش و عرضه آجیل و خشکبار در شهر اصفهان در خیابان های ولی عصر، عبدالرزاق و جهاد تجمع دارند که برای رفاه شهروندان به منظور عبور و مرور بهتر، شهرداری اصفهان اقدام به راه اندازی مجموعه ای در میدان میوه و تره بار برای ساماندهی این مغازه ها کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و در فاز اول این پروژه ۴۵ سوله و دفتر کار احداث شده است که در حال حاضر از طریق برگزاری مزایده آماده واگذاری ۱۸ مورد از آنها به متقاضیان هستیم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: این واگذاری از ۱۶ شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا هفتم مهرماه هم ادامه دارد.متقاضیان می توانند برای دریافت اسناد مزایده و اطلاعات بیشتر به دبیرخانه سازمان به آدرس کنار گذرغربی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، حدفاصل خیابان‌های هشت بهشت و رکنالدوله، نبش کوچه احسان، پلاک پنج مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ واحد دیگر از مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و مواد غذاییاصفهان در قالب سه لاین واگذار می شود، تصریح کرد: در فاز نهایی نیز ۶۶ واحد دیگردر میدان میوه و تره بار با همکاری بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

مجیری گفت: به طور کلی مجتمع خوار و بار و مواد غذایی اصفهان دارای ۱۱۱ واحد است که از نظر دسترسی به راه های ارتباطی مهم کشور مانند تهران، شیراز و بندرعباس در موقعیت مطلوبی قرار گرفته و به یکی از مراکز مبادلات تجاری کشور تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط واگذاری این واحدها، اظهار کرد: واگذاری همه واحدها به صورت فروش امتیاز سرقفلی با شرایط نقد و اقساط انجام می گیرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: واحدهای صنفی خواروبار فعال در خیابان‌های جهاد، عبدالرزاق و ولی‌عصر(عج) پس از استقرار در مجتمع واحدهای صنفی در میدان مرکزی میوه و تره بار باید واحدهای قبلی را تعطیل کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.