تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 13451

ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد فرماندار اصفهان: با برنامه های فرهنگی، آموزشی، توجیهی، مهارت آموزی و آگاهی بخشی می توان اقدامات مهمی را در جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر انجام داد. به گزارش دنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در

Print Friendly, PDF & Email
ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد
فرماندار اصفهان: با برنامه های فرهنگی، آموزشی، توجیهی، مهارت آموزی و آگاهی بخشی می توان اقدامات مهمی را در جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر انجام داد.
به گزارش دنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به نقش تأثیرگذار اقشار مختلف مردم در عرصه های گوناگون، خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی امروز کشور مرهون حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف است.
فرماندار اصفهان تأکید کرد: صرفا ارائه گزارش جهت پیشبرد امور بالاخص در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، کافی نیست و باید به طور عملی وارد میدان شده و با برنامه ریزی صحیح، گام های مؤثری در جهت پیشگیری و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد برداشته شود.
وی افزود: با برنامه های فرهنگی، آموزشی، توجیهی، مهارت آموزی و آگاهی بخشی می توان اقدامات مهمی را در جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر انجام داد.
فرماندار اصفهان گفت: کمیته های زیرمجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی ذی مدخل نسبت به تهیه تفاهم نامه هایی با شهرداری در قالب شاخص های کمی اقدام و گام های مؤثر در جهت اجرای طرح کرامت و محله پاک برداشته شود.
سیستانی تصریح کرد: اقدامات مقتضی پیرامون نیازسنجی در محلات آسیب پذیر انجام و با تشکیل خیریه هایی در این خصوص، در جهت پاک سازی این مناطق اقدامات مقتضی صورت پذیرد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.