تاریخ انتشار : جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 13551

قرآن کریم سراسر نور است

قرآن کریم سراسر نور است

قرآن کریم سراسر نور است حجت الاسلام ولمسلمین سیدعلیرضا تراشیون: هدف خلقت، بندگی است و برای تحقق این بندگی، قرآن بهترین مسیر را به ما ارائه می‌دهد. به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام تراشیون با بیان اینکه قرآن کتاب تربیت است، اظهار کرد: هدف خلقت بندگی است و بر همین اساس برای تحقق این بندگی باید

Print Friendly, PDF & Email

قرآن کریم سراسر نور است

حجت الاسلام ولمسلمین سیدعلیرضا تراشیون:
هدف خلقت، بندگی است و برای تحقق این بندگی، قرآن بهترین مسیر را به ما ارائه می‌دهد.

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام تراشیون با بیان اینکه قرآن کتاب تربیت است، اظهار کرد: هدف خلقت بندگی است و بر همین اساس برای تحقق این بندگی باید مسیری را بپیماییم که قرآن بهترین مسیر را به ما ارائه می دهند.
وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهتمام به فعالیت‌های قرآنی افزود: توصیه‌های قرآنی باید در بطن زندگی ما وارد شود و مسئولان نیز باید زمینه را برای ورود قرآن به بطن زندگی فراهم کنند که این مهم همت مسئولان و مجریان را می‌طلبد.
استاد حوزه و دانشگاه ضمن اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در اصفهان گفت: قطعا مسابقات قرآن کریم می‌تواند زمینه را برای توجه به قرآن فراهم کند و بر همین اساس در زمان برگزاری مسابقات قرآن کریم جوامع و مردم توجهشان نسبت به قرآن کریم افزایش پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه قرآن باید به عنوان کتاب راهنما مورد استفاده تمامی اقشار جامعه قرار بگیرد، گفت: قرآن کریم سراسر نور است و بر همین اساس هر فردی که با قرآن مانوس شود نور الهی تمام وجود او را در بر می‌گیرد و در دنیا و آخرت سعادتمند می‌شود.
گفتنی است چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم از ۶ تا ۱۱ مهر ماه در بخش برادران و از ۱۱ تا ۱۹ مهر ماه در بخش خواهران به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.