تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 13774

برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های حفظ کل و کتابت

برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های حفظ کل و کتابت

برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های حفظ کل و کتابت به گزارش دنیای اسرار:چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در بخش آقایان با حضور مسئولان استانی و کشوری به پایان رسید و برگزیدگان در بخش‌های کتابت و حفظ کل قرآن کریم معرفی شدند. در بخش مسابقات کتابت قرآن

Print Friendly, PDF & Email

برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های حفظ کل و کتابت

به گزارش دنیای اسرار:چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در بخش آقایان با حضور مسئولان استانی و کشوری به پایان رسید و برگزیدگان در بخش‌های کتابت و حفظ کل قرآن کریم معرفی شدند.

در بخش مسابقات کتابت قرآن کریم در رده کتابت فاخر آقایان مجید سعید کافی از شاهرود و مصطفی رضایی از اصفهان مقام اول و دوم را کسب کردند و آقای اصغر کشاورز حداد از کرج و خانم الهام میرطلایی از شهرضا نیز به شکل مشترک رتبه سوم این مسابقات را به دست آوردند.
همچنین زهرا میبدی از قم، حبیب الله اسلامی از تهران، علیرضا یوسفی از کاشان و فاطمه مهدی‌زاده ارمکی از تهران حایز جوایز تقدیری رده کتابت فاخر شدند.
در بخش کاتبان جوان نیز محمد پورقلی زاده از گیلان مقام نخست و کوثر دهقانی از قم، مقام دوم را به دست آوردند و آرین محزون از شیراز و علی آمیغی از قم به شکل مشترک مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.
همچنین جایزه تقدیری رده کاتبان جوان به مرضیه مبشرعالی از تهران رسید.

نفرات برتر رشته حفظ کل قرآن کریم:

در بخش نفرات برتر رشته حفظ کل قرآن کریم، رضا گل‌شاهی از استان خراسان رضوی، علیرضا سامری از خوزستان و محمد خاکپور از استان خراسان رضوی حائز رتبه ممتاز شدند.
ابوذر کرمی از استان مرکزی، حسین خانی از استان اصفهان، احمد معتمدی از قم و سینا طباخی از آذربایجان شرقی نیز حائز رتبه عالی در بخش نفرات برتر رشته حفظ کل قرآن کریم شدند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.