تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 13789

نعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه اصفهان

نعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه اصفهان

نعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه اصفهان تفاهم نامه همکاری علمی، خدماتی و مشاوره‌ای در زمینه آمار و مدیریت داده‌ها، صبح امروز ۱۰ مهرماه بین سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه اصفهان امضا شد. به گزارش  دنیای اسرار– صبح امروز تفاهم نامه همکاری علمی، خدماتی و مشاوره‌ای در زمینه آمار، علم

Print Friendly, PDF & Email

نعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه اصفهان

تفاهم نامه همکاری علمی، خدماتی و مشاوره‌ای در زمینه آمار و مدیریت داده‌ها، صبح امروز ۱۰ مهرماه بین سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه اصفهان امضا شد.

به گزارش  دنیای اسرار– صبح امروز تفاهم نامه همکاری علمی، خدماتی و مشاوره‌ای در زمینه آمار، علم داده‌ها و مدیریت داده، ما بین سید پیروز موسوی، مدیر عامل و نماینده سازمان منطقه ویژه پارس و دکتر طالبی ریاست و نماینده دانشگاه اصفهان امضا شد.

طبق مفاد این تفاهم نامه سازمان منطقه ویژه پارس از تخصص دانشگاهی در حوزه آمار و GIS جهت ایجاد بانک یکپارچه اطلاعات پارس جنوبی بهره خواهد گرفت.

نخستین همکاری صنعت نفت و دانشگاه در حوزه پکپارچگی اطلاعات

مهندس موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در مراسم امضاء این تفاهم نامه، این همکاری را نخستین در این سطح در صنعت نفت بر شمرد که نیاز علمی و یکپارچه سازمان منطقه ویژه پارس را به اطلاعات کاربردی فرآهم می‌سازد.

موسوی با اشاره به تجربه همکاری صنعت نفت با بدنه دانشگاهی در سه دوره جنگ تحمیلی، سازندگی و دوران تحریم، این تجربه‌ها را موفق ارزیابی کرد که نیازهای صنعت در آن دوران را به خوبی پاسخگو بودند و اکنون نیز با توجه به شرایط کشور تنها راه حل مشکلات را نگاه به داخل دانست.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس گردآوری این اطلاعات علمی، مفید و کاربردی را بانک مناسبی از اطلاعات برای منطقه و حتی کشور بر شمرد که راهنمای تمامی شرکت‌های منطقه برای شروع هر فعالیت صنعتی، عمرانی و خدماتی در پارس جنوبی است.

نتایج این تفاهم نامه عملیاتی است

دکتر طالبی ریاست دانشگاه اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به کاربردی و عملیاتی بودن این پروژه گفت؛ این همکاری یک پروژه تحقیقاتی نیست که تنها به صورت گزارش منتشر شود بلکه یک کار عملیاتی و کاربردی است که مشکلات سازمان منطقه ویژه در زمینه یکپارچه سازی اطلاعات را هدف قرار داده است.                                                                                

  دکتر طالبی ریاست دانشگاه ادامه داد، در سال حدود ۱۷۰۰ پایان نامه در دانشگاه اصفهان اجرا می‌شود که این تحقیقات میلیاردها تومان برای این دانشگاه هزینه دارد و صنایع می‌تواند نتایج این تحقیقات را به صورت رایگان استفاده کنند.

وی افزود؛طی طرحی با دادن فرصت مطالعاتی به دانشگاهیان برای حضور در صنایع، این امکان به وجود خواهد آمد که در آینده اساتید از نزدیک در مراکز صنعتی حضور پیدا کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلات این حوزه تماس داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.