تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 13795

در پنجمین جلسه ستاد اربعین استان: دستگاه های اجرایی استان اصفهان آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعلام کردند

در پنجمین جلسه ستاد اربعین استان: دستگاه های اجرایی استان اصفهان آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعلام کردند

در پنجمین جلسه ستاد اربعین استان: دستگاه های اجرایی استان اصفهان آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعلام کردند دستگاه های اجرایی استان اصفهان آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعلام کردند تا مراسم پیاده روی به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی با شکوه هرچه بیشتری برگزار شود.

Print Friendly, PDF & Email
در پنجمین جلسه ستاد اربعین استان: دستگاه های اجرایی استان اصفهان آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعلام کردند
دستگاه های اجرایی استان اصفهان آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعلام کردند تا مراسم پیاده روی به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی با شکوه هرچه بیشتری برگزار شود.
به گزارش  دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی در پنجمین جلسه ستاد اربعین استان که به ریاست، استاندار اصفهان و با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: در سامانه سماح تاکنون در استان اصفهان به جز شهرستان کاشان، ۱۵۵ هزار نفر برای این سفر معنوی ثبت نام نموده اند.
وی ادامه داد: دفاتر پلیس +۱۰ در استان اصفهان نیز برای خدمت رسانی بهتر به زائران اباعبدالله الحسین  هر روز تا ساعت ۲۰پاسخگوی مراجعه کنندگان خواهند بود.
استاندار اصفهان عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل استقبال بی نظیر زائران، برگ تردد اربعین در این دفاتر صادر می شود که برای افرادی که برای اولین بار توفیق این زیارت معنوی را پیدا کرده اند، تا ۱۲ آبان ماه معتبر است و برای تردد با این برگه از مرزهای مهران، شلمچه، خسروی و چزابه مشکلی وجود ندارد البته گذرنامه زائران نیز به مرور چاپ می شود و به دست آنها می رسد.
وی اضافه کرد: پروازهای اصفهان به نجف نیز نسبت به سال گذشته ۱۴۴ درصد افزایش یافته است و مجوز ۴۴ پرواز رفت و ۴۴ پرواز برگشت صادر شده است که حدود ۱۵ هزار زائر از فرودگاه اصفهان به عتبات عالیات سفر خواهند کرد و در خصوص افزایش درخواست ها نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
رضایی تصریح کرد: سازمان حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان نیز کرایه های اتوبوس های VIP را ۱۵۰ هزار تومان و اتوبوس های عادی را، ۹۰ هزار تومان برای هر نفر از اصفهان به مرز مهران اعلام کرده است.
وی افزود: زائر خبرنگاران نیز برای اولین بار با مرکز صدا و سیمای استان اصفهان همکاری می کنند تا پوشش خبری و رسانه ای این مراسم عظیم و معنوی به خوبی صورت گیرد، علاوه بر آن برنامه های زنده از کربلای معلی برای مردم شهید پرور اصفهان تهیه و پخش خواهد شد.
استاندار تاکید کرد: پنج بانک عامل توسط بانک مرکزی برای تأمین ارز مورد نیاز زائران در نظر گرفته شده است که شعبه های منتخب آنها در اصفهان، مشخص شده اند.وی خاطر نشان کرد: اورژانس آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعلام کرده است و سی دی های آموزشی برای حفظ سلامتی زائران در طول سفر نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تهیه شده و در حال توزیع است که البته چگونگی دریافت آن از طریق صدا و سیما نیز اطلاع رسانی می شود.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.