تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 13837

پخش زنده مسابقات سراسری قرآن بانوان از رادیو قرآن

پخش زنده مسابقات سراسری قرآن بانوان از رادیو قرآن

پخش زنده مسابقات سراسری قرآن بانوان از رادیو قرآن به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: مسابقات ملی قرآن کریم بخش بانوان برای نخستین بار در کشور از رادیو قرآن پخش می‌شود.ایمان خواجه در خصوص پخش مسابقات قرآن بانوان از رادیو قرآن گفت: بر اساس هماهنگی به عمل

Print Friendly, PDF & Email


پخش زنده مسابقات سراسری قرآن بانوان از رادیو قرآن


به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: مسابقات ملی قرآن کریم بخش بانوان برای نخستین بار در کشور از رادیو قرآن پخش می‌شود.
ایمان خواجه در خصوص پخش مسابقات قرآن بانوان از رادیو قرآن گفت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده بین بنیاد ملی مسابقات قرآن و رادیو قرآن، رقابت‌های دو رشته از مسابقات بخش بانوان برای اولین بار از این رسانه به صورت زنده پخش خواهد شد.
وی افزود: مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان روز پنج‌شنبه یازدهم مهرماه با برگزاری مراسم اختتامیه رسماً به کار خود پایان داد تا همه چیز برای برگزاری بخش بانوان فراهم شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: خبر مهم در بخش بانوان مربوط به پخش رسانه‌ای این مسابقات است، بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده بین بنیاد مسابقات و رادیو قرآن مقرر شده تا رقابت‌های این بخش در رشته‌های ترتیل و حفظ کل قرآن کریم، پخش زنده رادیویی داشته باشد. این امر برای نخستین بار صورت گرفته تا رقابت‌های بخش بانوان به صورت زنده از رسانه ملی پخش شود.
گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند شنونده رقابت‌های بانوان در رشته های حفظ و قرائت را از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز باشند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.