تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
کد خبر : 13859

نهضت داخلی سازی در ذوب آهن اصفهان با تولید ریل تبلور پیدا کرده است

نهضت داخلی سازی در ذوب آهن اصفهان با تولید ریل تبلور پیدا کرده است

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین در نمایشگاه minex ۲۰۱۹ نهضت داخلی سازی در ذوب آهن اصفهان باتولید ریل تبلور پیدا کرده است   به گزارش دنیای اسرار:نشست خبری دکتر سلیمانی، مدیرعامل هلدینگ صدر تامین و مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حضور خبرنگاران در غرفه ذوب آهن در نمایشگاه minex 2019دوشنبه ۱۵ مهرماه برگزار شد. دکتر

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین در نمایشگاه minex ۲۰۱۹

نهضت داخلی سازی در ذوب آهن اصفهان باتولید ریل تبلور پیدا کرده است  

به گزارش دنیای اسرار:نشست خبری دکتر سلیمانی، مدیرعامل هلدینگ صدر تامین و مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حضور خبرنگاران در غرفه ذوب آهن در نمایشگاه minex 2019دوشنبه ۱۵ مهرماه برگزار شد.

دکتر سلیمانی، در این نشست خبری  عنوان کرد :  صدرتامین ، یکی از هلدینگ های شستا است و ۱۳ شرکت مدیریتی و ۱۲ شرکت غیر مدیریتی داردکه در اردیبهشت امسال این شرکت بورسی شد.

وی افزود : هلدینگ صدر تامین در ۶ ماهه نخست سال ،  ۱۶۴۰ میلیارد تومان فروش داشته وبودجه فروش در این مدت  ۳۰ درصد بیش از مقدار پیش بینی شده ، محقق شده است ضمن اینکه درصد پوشش بودجه تولید این شرکت نیز ۱۵ درصد بیشتر از بودجه مصوب است  .

دکتر سلیمانی با بیان اینکه ،  استراتژی ما این است که با کسانی که ایده دارند به تولید محصولات با ارزش افزوده بپردازیم ، افزود :  نهضت داخلی سازی در ذوب آهن اصفهان با تولید ریل تبلور پیدا کرده است  و لیست قطعاتی که وارداتی است در تمام شرکت های هلدینگ آماده شده تا با کمک معاونت علمی و شتاب دهنده و فراخوانی که منتشر می شود ، بومی سازی شوند .

وی دو برابر کردن EPS  را یکی  ازسیاستهای کلی این هلدینگ دانست وگفت :  اولین شتاب دهنده تخصصی معدن و صنایع معدنی هستیم وهمچنین صادراتی کردن ۳۰درصد تولید را در برنامه داریم  .

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین اظهار داشت : دنبال این هستیم که زنجیره تامین را در خود بنگاه داشته باشیم و تامین مواد اولیه و زیرساخت از جانب خودمان باشد همچنین  در تلاشیم با اقداماتی ،  ارزش افزوده ایجاد کنیم و ‌جلوی خام فروشی گرفته شود .

دکتر سلیمانی همچنین از رشد ۴۲ درصدی ارزش پرتفوی بورسی هدلینگ صدرتامین طی ۴ ماه گذشته خبر داد و گفت : ارزش پرتفوی بورسی این هدلدینگ در مهرماه ۱۳۹۸ به رکورد تاریخی   10 هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.