تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۵۵
کد خبر : 13878

نزدیک به یک کیلومتر کابل روغنی در جنوب شرق اصفهان تعویض شد

نزدیک به یک کیلومتر کابل روغنی در جنوب شرق اصفهان تعویض شد

نزدیک به یک کیلومتر کابل روغنی در جنوب شرق اصفهان تعویض شد به گزارش دنیای اسرار:امور برق جنوب شرق به منظور برق رسانی به مشترکین جدید ،افزایش قابلیت اطمینان شبکه وبرق رسانی پایدار پروژه های متعددی را اجرایی نموده است. مهندس مهران نصر مدیر امور برق جنوب شرق گفت : ساماندهی و مهندسی نمودن شبکه

Print Friendly, PDF & Email

نزدیک به یک کیلومتر کابل روغنی در جنوب شرق اصفهان تعویض شد


به گزارش دنیای اسرار:امور برق جنوب شرق به منظور برق رسانی به مشترکین جدید ،افزایش قابلیت اطمینان شبکه وبرق رسانی پایدار پروژه های متعددی را اجرایی نموده است.
مهندس مهران نصر مدیر امور برق جنوب شرق گفت : ساماندهی و مهندسی نمودن شبکه های توزیع برق و همچنین پیشگیری از تلفات شبکه از جمله مواردی است که برق رسانی پایدار و مطمئن را برای مشترکین میسر می کند و در این راستا این امور تعویض کابلهای فرسوده روغنی را در دستور کار خود قرار داد.
وی در ادامه گفت :پروژه تبدیل کابل روغنی به کراسلینگ در بلوار آیینه خانه حد فاصل پستهای اداره تعاون و هتل اسپادانا با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰۰ میلیون ریال انجام گرفت و در این پروژه طی ۷ شب حفاری ،۷۶۸ متر کابل روغنی به کابل کراسلینگ تبدیل شد.
وی به دیگر پروژه اجرا شده در این امور پرداخت و گفت :بیش از ۵۰۰ متر شبکه سیمی در خیابان نیکبخت حد فاصل شیخ صدوق تا مصلی به کابل خود نگهدارتبدیل شد که در این پروژه ۷ اصله پایه فرسوده تعویض و بیش از ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شد .
وی در پایان خبر از اتمام پروژه برق رسانی به منازل تعاونی مسکن زندان ها در بهارستان داد و گفت :در این پروژه نیز ۴ هزار متر کابل کراسلینگ به منظور تغذیه ۴ پست زمینی احداث و ۴۱ اصله پایه فشار ضعیف نصب و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ متر کابل خود نگهدار احداث شد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.