تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 13892

پیشگامی پلیس در فناوری و کشفیات

پیشگامی پلیس در فناوری و کشفیات

پیشگامی پلیس در فناوری و کشفیات فرمانده انتظامی استان اصفهان: نیروی انتظامی در حوزه استفاده از فناوری و تجهیزات پیشگام از دیگر دستگاه‌ها است‌. به گزارش دنیای اسرار:سردار معصوم بیگی در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و کشفیات قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شعار پلیس در سال جاری پلیس هوشمند

Print Friendly, PDF & Email


پیشگامی پلیس در فناوری و کشفیات

فرمانده انتظامی استان اصفهان: نیروی انتظامی در حوزه استفاده از فناوری و تجهیزات پیشگام از دیگر دستگاه‌ها است‌.

به گزارش دنیای اسرار:سردار معصوم بیگی در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و کشفیات قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شعار پلیس در سال جاری پلیس هوشمند امنیت مردم است گفت: پلیس در بخش‌های تشکیل اتاق‌های اندیشه ورزی، تحلیل فرایندها و تجربیات ماموران پلیس و استفاده از تجهیزات و فناوری هوشمند سازی را دنبال می‌کند.
وی در ادامه افزود: تجهیزاتی که در آزمایشگاه‌های پلیس وجود دارد این امکان را ‌ایجاد کرده که نیروهای ما بتوانند با حداقل‌های اثر جرم، پیچیده‌ترین و مهم‌ترین جرم‌ها را کشف کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه داده‌ها و بانک‌های اطلاعاتی اشراف کاملی را برای پلیس در حوزه‌های کشف عینی جرم، پیش بینی شرایط و پیشگیری موضوعات ایجاد کرده است ابراز داشت: نیروی انتظامی در حوزه استفاده از فناوری و تجهیزات پیشگام از دیگر دستگاه‌ها است‌.
وی با بیان اینکه هشتاد و یکمین عملیات ظفر به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به منظور ارتقاء سطح امنیت و انضباط اجتماعی اجرا شده است تصریح کرد: اجرای این عملیات بر چهار محور مقابله با باندهای سرقت و سارقین، مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد با ارازل و اوباش و قاچاقچیان کالا بوده است‌.
وی با بیان اینکه در این عملیات ۶ باند سرقت و ۳۳ سارق دستگیر شده‌اند افزود: ارزش کالاهای مسروقه کشف شده از این سارقین بیش از ۲ میلیارد تومان است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در خصوص کشفیات ظفر ۸۱ در حوزه مواد مخدر تصریح کرد: با چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر برخورد و بیش از ۱۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد و همچنین ۲۱۰ نفر قاچاقچی دستگیر و ۳۴ دستگاه خودرو توقیف شده است.
وی به برخورد جدی نیروی انتظامی با قاچاق کالا اشاره و اظهار کرد: در این عملیات ۶۶ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و ارزش کالاهای کشف شده در این حوزه حدود ۶ میلیارد تومان بوده و همچنین ۴۱ خودرو توقیف شده است.
وی به اقدامات انجام شده در حوزه امنیت اجتماعی نیز اشاره و تصریح کرد: بالغ بر ۱۱۰ دستگاه قبضه سلاح سرد و گرم جمع آوری و با دارندگان غیر مجاز سلاح گرم برخورد شده است.
سردار معصوم بیگی از ایجاد پلیس امنیت اقتصادی در انتظامی استان اصفهان خبر داد و افزود: ظرف یک الی دو هفته آینده این پلیس در انتظامی استان راه اندازی و به صورت ویژه در حوزه مبارزه با جرائم اقتصادی اقدام خواهد کرد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.