تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 13991

تفکر خلاق کارکنان و نظام پیشنهادها موجب افزایش بهره وری می شود

تفکر خلاق کارکنان و نظام پیشنهادها موجب افزایش بهره وری می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت : تفکر خلاق کارکنان و نظام پیشنهادها موجب افزایش بهره وری می شود به گزارش دنیای اسرار:همایش آموزشی مدیریت مشارکت در سازمان به همت مدیریت برنامه ریزی و مهندسی صنایع و مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی و با همکاری مدیریت روابط عمومی چهارشنبه ۱۷ مهرماه در تالار آهن

Print Friendly, PDF & Email

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت :

تفکر خلاق کارکنان و نظام پیشنهادها موجب افزایش بهره وری می شود

به گزارش دنیای اسرار:همایش آموزشی مدیریت مشارکت در سازمان به همت مدیریت برنامه ریزی و مهندسی صنایع و مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی و با همکاری مدیریت روابط عمومی چهارشنبه ۱۷ مهرماه در تالار آهن برگزار شد .

مهندس نصر معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت در این همایش با اشاره به پایین بودن بهره وری شرکت نسبت به بنچ مارک ها ( الگوهای اقتباس ) ، بر ضرورت استفاده از توان تفکر خلاق کارکنان و نظام پیشنهادها جهت افزایش بهره وری تاکید نمود .

وی افزود : هنگام رد پیشنهاد ، باید توضیحات کامل ارائه گردد تا فرد پیشنهاد دهنده قانع گردد در غیر این صورت کارکنان نسبت به ارائه پیشنهاد دل سرد می شوند .

مهندس نصر تصریح کرد : کمیته های نظام پیشنهادها ، باید موانع اجرای پیشنهادهی را بررسی و برای آن راه حل ارائه دهند و همچنین پیشنهادهای تایید شده تا رسیدن به مرحله اجرا باید پیگیری شود .

 معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت بر برگزاری تور تعالی تاکید نمود و گفت : از کسانی که پیشنهادهای آن ها تایید می شود و ارزش ویژه ای برای شرکت ایجاد می کنند باید به خوبی تقدیر شود و پاداش مناسبی دریافت کنند . همچنین این افراد و پیشنهاد آن ها باید از طریق رسانه های شرکت به نحو شایسته ای معرفی شوند .

مهندس ربانی مدیر برنامه ریزی و مهندسی صنایع نیز در ابتدای این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نظام پیشنهادها و فعالیت های بهبود مستمر در نیمه اول سال جاری، با اشاره به اقدام های اخیر در جهت رفع موانع موجود و بهبود این نظام شامل ارتقای نرم افزار نظام پیشنهادها، اصلاح رویه های دبیرخانه مرکزی، تغییر روش ارزیابی پیشنهادهای بررسی شده و اجرای آن با هدف افزایش اثربخشی پیشنهادها و افزایش پاداش های نظام پیشنهادها با هدف افزایش سطح مشارکت و رضایت کارکنان، ابراز امیدواری کرد که با اجرای برنامه های یاد شده و همکاری بیش از پیش مدیران و کمیته های ارزیابی، شاهد رشد چمشگیری در افزایش سرانه پیشنهاد، درصد مشارکت و ارزش افزوده حاصل از اجرای پیشنهادها باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.