تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کد خبر : 14157

هلدینگ توکا فولاد نماینده تنیس روی میز استان اصفهان / کسب مقام‌های اول تنیس روی میز زنان و دوم مردان را در مسابقات قهرمانی کارگران کشور در سال۹۸

هلدینگ توکا فولاد نماینده تنیس روی میز استان اصفهان / کسب مقام‌های اول تنیس روی میز زنان و دوم مردان را در مسابقات قهرمانی کارگران کشور در سال۹۸

هلدینگ توکا فولاد نماینده تنیس روی میز استان اصفهان / کسب مقام‌های اول تنیس روی میز زنان و دوم مردان را در مسابقات قهرمانی کارگران کشور در سال۹۸ به گزارش دنیای اسرار:نماینده استان اصفهان در مسابقات تنیس روی میز بخش زنان که به میزبانی تهران برگزار شد مقام اول را کسب کرد.هلدینگ توکا فولاد در

Print Friendly, PDF & Email

هلدینگ توکا فولاد نماینده تنیس روی میز استان اصفهان / کسب مقام‌های اول تنیس روی میز زنان و دوم مردان را در مسابقات قهرمانی کارگران کشور در سال۹۸


به گزارش دنیای اسرار:نماینده استان اصفهان در مسابقات تنیس روی میز بخش زنان که به میزبانی تهران برگزار شد مقام اول را کسب کرد.
هلدینگ توکا فولاد در ادامه رقابت‌های قهرمانی کشور با کسب مقام دوم مسابقات تنیس روی میز مردان قهرمانی کارگران کشور در سال ۹۸ به میزبانی استان سمنان را به خود اختصاص داد.
بخش زنان در این دوره از مسابقات روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه در سالن حجاب تهران آغاز شد که عصر روز پنج شنبه ۱۸ مهر بکار خود پایان داد.
در این دوره ۱۰۰ ورزشکار از ۱۹ استان و در قالب ۱۹ تیم حضور داشتند که در پایان، تیم تنیس روی میز بانوان کارگر هلدینگ توکا فولاد نماینده استان اصفهان مقام قهرمانی، تیم قزوین نائب قهرمانی و خوزستان مقام سوم را بدست آوردند و تیم تهران میزبان مسابقات نیز به مقام چهارم اکتفا کرد.
در بخش انفرادی مسابقات فاطمه حق شناس مقام نایب قهرمانی و شیما صفر زاده مقام سوم مشترک این مسابقات را کسب کردند.
بخش مردان این مسابقات با حضور ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور در روز پنج شنبه ۲۵ مهرماه به میزبانی استان سمنان برگزار شد.
استان اصفهان در دور مقدماتی و در گروه ۱ با نتایج مشابه ۳ بر صفر تیم‌های ایلام و بوشهر را پشت سر گذاشت و در مرحله حذفی بر تیم اردبیل و در نیمه نهایی نیز تیم خراسان رضوی را شکست داد و در فینال با تیم معدن منگنز قم نتیجه را واگذار کرد و به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کرد.
در بخش انفرادی محمد رضا تائبی پور مقام اول مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کارگران کشور را کسب کرد.
شیرانی رئیس هیات و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام‌های ارزشمند نمایندگان استان در هر دو بخش زنان و مردان مسابقات تنیس روی میز کارگران کشور گفت: فعالیت کارخانجات بزرگ کشور در استان پهناور اصفهان و وجود بالغ بر ۶۰ شهرک صنعتی در اقصی نقاط استان و همچنین بزرگترین گروه جمعیتی کارگران کشور در استان اصفهان باعث شده است که تشویق کارفرمایان و صاحبان صنعت در استان درخصوص لزوم توجه بیشتر به امر ورزش کارگری در اولویت امور هیات و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان قرار گیرد.
وی افزود: در سال ۹۸ هیات و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان با تعداد زیادی از شهرک‌های صنعتی استان ارتباط مستقیم برقرار کرد که بخشنامه‌های ورزشی کارگران و مشوق‌های مالیاتی برای کارفرمایان این شهرک‌ها اطلاع رسانی می‌گردد.
شیرانی با اشاره به دیگر مسابقات کارگری افزود: در روزهای آینده نیز هلدینگ چدنسازان به عنوان نماینده استان در مسابقات طناب کشی کارگران کشور شرکت خواهد کرد که برای آن‌ها نیز آرزوی موفقیت دارم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.