تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۱۵
کد خبر : 14321

معادن سنگ آهن ملزم به تامین مواد اولیه فولادسازان شدند

معادن سنگ آهن ملزم به تامین مواد اولیه فولادسازان شدند

معاون وزیر صنعت: معادن سنگ آهن ملزم به تامین مواد اولیه فولادسازان شدند به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو گفت: شرکت‌ها و معادن سنگ آهن در کشور ملزم به تامین مواد اولیه فولادسازان بزرگ شدند. خداداد غریب پور روز چهارشنبه پس از بازدید از خطوط تولید

Print Friendly, PDF & Email

معاون وزیر صنعت:

معادن سنگ آهن ملزم به تامین مواد اولیه فولادسازان شدند

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو گفت: شرکت‌ها و معادن سنگ آهن در کشور ملزم به تامین مواد اولیه فولادسازان بزرگ شدند.

خداداد غریب پور روز چهارشنبه پس از بازدید از خطوط تولید فولادمبارکه در جمع خبرنگاران افزود: رشد تولید محصولات فولادی و افزایش صادرات در سال رونق تولید از مهمترین دستاوردهای صنعتی فولاد مبارکه به شمار می‌رود.

وی بیان کرد : حرکت مجموعه عظیم فولاد مبارکه در راستای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در بومی‌سازی محصولات به عنوان پایلوت زبانزد است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: ایمیدرو، سود سهام فولاد مبارکه را برای اجرای طرح‌های توسعه این شرکت ذخیره خواهد کرد.

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه با ارایه گزارشی از فعالیت‌های شرکت در بخش تولید، صادرات، سودآوری و طرح‌های توسعه، بومی‌سازی و رونق صنایع پایین دست و تامین زنجیره تولید گفت: برای خودکفایی و بی نیازی کشور از واردات محصولات فولادی و در جهت اجرای دستورالعمل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، برنامه‌ها و طرح‌های افزایش تولید در این کارخانه با تمام توان به اجرا در می‌آید.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو  روز چهارشنبه پس از حضور در معراج الشهدای شرکت فولاد مبارکه و ادای احترام به شهدای نام آشنا، از نواحی آهن‌سازی و فولادسازی خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده فولادخاورمیانه بازدید کرد.

رییس هیات عامل ایمیدرو، پس از بازدید از بخش‌های مختلف شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نشست با معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت کرد.

مجتمع فولاد مبارکه واقع در ۷۵ کیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای ۳۵ کیلومتر مربع وسعت و ۱۷ کیلومتر مربع سالن تولید است.
این مجتمع، بزرگترین واحد صنعتی تولید ورق‌های فولادی در ایران است و سالانه ۷.۲ میلیون تن فولاد خام تولید می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.