تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 14470

سرقت اطلاعات کارت بانکی با شگردفروش لینک دانلود فیلم

سرقت اطلاعات کارت بانکی با شگردفروش لینک دانلود فیلم

سرقت اطلاعات کارت بانکی با شگردفروش لینک دانلود فیلم به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری فردی که با شگرد فروش لینک دانلود فیلم در تلگرام اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان و برداشت از حساب آن ها می کرد، خبر داد. سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” درگفت و گو با

Print Friendly, PDF & Email

سرقت اطلاعات کارت بانکی با شگردفروش لینک دانلود فیلم

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری فردی که با شگرد فروش لینک دانلود فیلم در تلگرام اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان و برداشت از حساب آن ها می کرد، خبر داد.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با ارائه مرجوعه قضائی توسط شهروندمالباخته مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی اظهار داشت پس از مشاهده تبلیغات مربوط به فیلم سینمایی با عضویت در کانال تلگرامی آگهی دهنده اقدام به خرید لینک دانلود و پرداخت ۲۰ هزار ریال کردم که پس از آن نه تنها هیچگونه لینکی دریافت نکردم حتی موجودی حساب که مبلغ ۳۰ میلیون ریال بود بطور کامل برداشت شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: تحقیقات توسط کارشناسان این پلیس آغاز و با بررسی های علمی و فنی انجام گرفته نهایتا متهم شناسایی و دستگیر شد و در این رابطه پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتای اصفهان به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو اقدام به ایجاد کانال و صفحات تبلیغاتی با موضوعات جذاب و اغواکننده می کنند و از کاربران فضای مجازی درخواست دارند برای دریافت کالا یا خدماتبا پرداخت مبالغ اندک به آدرسی که جعلی است و خودشان طراحی کرده اند مراجعه کنندکه در واقع کاربر را به درگاه جعلی پرداخت (فیشینگ) هدایت و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها می کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.