تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر : 14578

خداحافظی با خاموشی های ناخواسته برق در امور برق شمال غرب

خداحافظی با خاموشی های ناخواسته برق در امور برق شمال غرب

خداحافظی با خاموشی های ناخواسته برق در امور برق شمال غرب عملیات اجرایی و شبکه گذاری ۵ فیدر تازه از ایستگاه ۶۳ کیلو ولت جدید چمران با اعتباری بالغ بر ۵/۲ میلیارد تومان در امور برق شمال غرب پایان یافت . به گزارش دنیای اسرار:مهندس داریوش باروتی مدیر امور برق شمال غرب از فیدرگیری پست

Print Friendly, PDF & Email

خداحافظی با خاموشی های ناخواسته برق در امور برق شمال غرب

عملیات اجرایی و شبکه گذاری ۵ فیدر تازه از ایستگاه ۶۳ کیلو ولت جدید چمران با اعتباری بالغ بر ۵/۲ میلیارد تومان در امور برق شمال غرب پایان یافت .

به گزارش دنیای اسرار:مهندس داریوش باروتی مدیر امور برق شمال غرب از فیدرگیری پست ۶۳ کیلوولت تازه تاسیس چمران خبر داد و گفت :فیدرگیری و احداث کابل کراسلینگ از پست ۶۳ کیلوولت تازه تاسیس چمران در خیابان کاوه کنار بیمارستان امام موسی کاظم با هدف متعادل سازی بار فیدرهای ۲۰ کیلو ولت و کاهش تلفات و خاموشی ها در محدوده امور برق شمال غرب به اتمام رسید .

وی به شاخصه های این پروژه اشاره کرد و گفت :در این پروژه ۵فیدر  شبکه گذاری شده و در ۶ فاز اجرایی وبا طول مسیر ۲ هزار متر و با متراژ کابل کراسلینگ ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۵/۲ میلیارد تومان در کنار گذربزرگراههای کاوه ،چمران  و ردانی پوراجرایی و عملیاتی شده است .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.