تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 14584

افزایش ۵ درصدی مصرف گاز طبیعی در صنایع استان اصفهان

افزایش ۵ درصدی مصرف گاز طبیعی در صنایع استان اصفهان

درنیمه نخست سال رونق تولید؛ افزایش ۵ درصدی مصرف گاز طبیعی در صنایع استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از افزایش ۵ درصدی مصرف گاز صنایع استان، خبر داد و گفت: در نیمه نخست سالجاری بیش از ۸میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۷۶۰هزار متر مکعب در این بخش مصرف شده که

Print Friendly, PDF & Email

درنیمه نخست سال رونق تولید؛


افزایش ۵ درصدی مصرف گاز طبیعی در صنایع استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از افزایش ۵ درصدی مصرف گاز صنایع استان، خبر داد و گفت: در نیمه نخست سالجاری بیش از ۸میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۷۶۰هزار متر مکعب در این بخش مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵ درصدی داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مهندس علوی مدیرعامل این شرکت، با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال در مجموع بالغ بر۹میلیارد و ۷۸۱میلیون مترمکعب گاز طبیعی درسطح استان مصرف شده است، گفت: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل۷درصد افزایش داشته است.

وی، با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی و تجاری درسطح استان افزود: حجم گازمصرفی طی شش ماه نخست امسال در این بخش بیش از یک میلیارد و ۱۶۸میلیون و۲۸۲هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، مصرف گاز دربخش عمومی شامل؛ اماکن مذهبی، آموزشی، ارگان های دولتی و … را بیش از ۶۵ میلیونمتر مکعب درطی شش ماهه نخست سال برشمرد و افزود: با توجه به اینکه فصول گرم سال از۱۵ فروردین تا ۱۶ آبان ماه می باشد در این بازه زمانی مصرف گاز طبیعی در بخش صنعت بیشتر می شود.

مهندس علوی، افزود: گاز طبیعی به عنوان انرژی اصلی تامین کننده سوخت صنایع، نقش مهمی در رونق تولید استان دارد و علاوه براین در کاهش آلودگی محیط زیست نیز بسیارموثر بوده با این وجود رعایت الگوی مصرف و استفاده از تجهیزات بهینه در تمامی صنایع مورد انتظار است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.