تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 14884

دستگیری ۳ نفر از محرکان اصلی نا آرامی های اخیر استان اصفهان

دستگیری ۳ نفر از محرکان اصلی نا آرامی های اخیر استان اصفهان

دستگیری ۳ نفر از محرکان اصلی ناآرامی های اخیر استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان ازشناسایی و دستگیری ۳ نفراز لیدرها و محرکان اصلی نا آرامی های اخیر که در شبکه های اجتماعی فضای مجازی اقدام به تحریک شهروندان برای شرکت در تجمعات غیرقانونی و ایجاد اغتشاش در جامعه می کردند خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

دستگیری ۳ نفر از محرکان اصلی ناآرامی های اخیر استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان ازشناسایی و دستگیری ۳ نفراز لیدرها و محرکان اصلی نا آرامی های اخیر که در شبکه های اجتماعی فضای مجازی اقدام به تحریک شهروندان برای شرکت در تجمعات غیرقانونی و ایجاد اغتشاش در جامعه می کردند خبر داد.

سردار “مهدی معصوم بیگی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع اعتراضاتی در شهراصفهان و برخی شهرستان های تابعه این استان که به علت افزایش قیمت بنزین صورتگرفت، عده ای از مخلان نظم و امنیت عمومی با سؤ استفاده از این موقعیت اقدام به تحریک مردم برای شرکت در  تجمعات غیر قانونی و ایجاد اغتشاش در جامعه از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی کردند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی های تخصصی وکارشناساسی صورت گرفته توسط پلیس فتای استان اصفهان نهایتاً هویت ۳ نفر از اینافراد مشخص شد که ماموران   پس از انجام یکسری کارهای پلیسی این افراد را درمخفیگاه های خود دستگیر کردند.

سردار معصوم بیگی بیان داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به تحریک شهروندان در فضای مجازی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کس به امنیت و احساس آرامش مردم خدشه واردکند با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.