تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 14889

اجرای محدودیت ترافیکی در اصفهان و خمینی شهر

اجرای محدودیت ترافیکی در اصفهان و خمینی شهر

اجرای محدودیت ترافیکی در اصفهانو خمینی شهر رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از اجرای محدودیت های ترافیکی به دلیل تردد خودروی حامل قطعات دستگاه های حفاری مترو در برخی از مناطق شهر اصفهان و شهرستان خمینی شهر خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: ،سرهنگ “محمدرضا محمدی” با اعلام این خبر گفت: براساس هماهنگی های

Print Friendly, PDF & Email

اجرای محدودیت ترافیکی در اصفهانو خمینی شهر

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از اجرای محدودیت های ترافیکی به دلیل تردد خودروی حامل قطعات دستگاه های حفاری مترو در برخی از مناطق شهر اصفهان و شهرستان خمینی شهر خبر داد.


به گزارش دنیای اسرار: ،سرهنگ “محمدرضا محمدی” با اعلام این خبر گفت: براساس هماهنگی های به عملآمده قرار است تا خودروی حامل قطعات دستگاه های حفاری مترو امشب از محدوده برخی ازخیابان های شهر اصفهان و شهرستان خمینی شهر عبور کند که با توجه به حجم بالای این دستگاه ها و برخی ملاحظات ایمنی پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت هایترافیکی را برای تردد خودروها و موتورسیکلت ها به اجرا می گذارد.

وی افزود: براین اساس از ساعت ۲۳ امشب تاساعت ۶ صبح فردا هفتم آذرماه هرگونه تردد خودرو و وسایل نقلیه در محدوده هایخیابان هایی که در آن ها محدودیت ترافیکی اجرا می شود ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان گفت: این محدودیت ترافیکی از میدان استقلال به سمت خیابان امام خمینی(ره)، خیابان بسیج ، خیابان ماربین ، ماربین مرکزی ، خیابان شهید فهمیده، بلوار مدافعان حرم ، میدان درچه ، خیابان آتشگاه و نهایتاً به سمت خیابان شهید حجازی به عنوان مقصد نهائی اعمال می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.