تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر : 15030

رییس قوه‌قضاییه: اصفهان قطب صنعت، فرهنگ و علم است.

رییس قوه‌قضاییه: اصفهان قطب صنعت، فرهنگ و علم است.

رییس قوه‌قضاییه: اصفهان قطب صنعت، فرهنگ و علم است. به گزارش دنیای اسرار:رئیس قوه قضاییه در فرودگاه اصفهان، مهمترین محور سفر استانی خود به استان اصفهان را بررسی مسائل قضایی و حقوقی عنوان کرد.وی مردم اصفهان را مردمی اهل جهاد و اجتهاد دانست و اظهار کرد: اصفهان قطب صنعت فرهنگ و علم است و به

Print Friendly, PDF & Email

رییس قوه‌قضاییه: اصفهان قطب صنعت، فرهنگ و علم است.

به گزارش دنیای اسرار:رئیس قوه قضاییه در فرودگاه اصفهان، مهمترین محور سفر استانی خود به استان اصفهان را بررسی مسائل قضایی و حقوقی عنوان کرد.
وی مردم اصفهان را مردمی اهل جهاد و اجتهاد دانست و اظهار کرد: اصفهان قطب صنعت فرهنگ و علم است و به طبع مردمان این دیار نیز نماد بارز بصیرت و زمان شناسی و شهید پروری هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در ادامه اظهار داشت: در سفر دو روزه به استان اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، نخبگان، دانشگاهیان و حوزویان دیدار خواهیم داشت و همچنین در شورای اداری استان شرکت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در ابتدا ۲۳ هیئت به شهرستان‌های استان اصفهان متشکل از نمایندگان و معاونان قوه قضاییه اعزام شده‌اند که گزارش آن‌ها در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مطرح خواهد شد.
رئیس قوه‌قضاییه به مسایل قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: مسائل مربوط به قوه قضاییه، قضاوت، نظارت و بررسی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

خبرنگار: شهره باقری

عکاس:احسان حسین آبادی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.