تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر : 15199

ایده های خلاق روابط عمومی و ارتباطات در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران گواهینامه ثبت دریافت می‌کنند

ایده های خلاق روابط عمومی و ارتباطات در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران گواهینامه ثبت دریافت می‌کنند

ایده های خلاقروابط عمومی و ارتباطات در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران گواهینامهثبت دریافت می‌کنند به گزارش دنیای اسرار:هادی زمانی مدیر دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در روابط عمومی ایران ضمن بیان این مطلب افزود: حوزه روابط عمومی و ارتباطات حوزه خلاقیت و نوآوری است. تفکر مبنای توسعه اجتماعی و توسعه کشور

Print Friendly, PDF & Email

ایده های خلاقروابط عمومی و ارتباطات در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران گواهینامهثبت دریافت می‌کنند

به گزارش دنیای اسرار:هادی زمانی مدیر دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در روابط عمومی ایران ضمن بیان این مطلب افزود: حوزه روابط عمومی و ارتباطات حوزه خلاقیت و نوآوری است. تفکر مبنای توسعه اجتماعی و توسعه کشور مهمترین هدف دانش روابط عمومی و ارتباط مستقیم و بدون واسطه تنها راهکار دستیابی به تفکر می باشد لذا همانگونه که مطرح شده است تنها از طریق ارتباط صحیح و مطلوب در همه سطوح اجتماعی است که خلاقیت و نوآوری هویدا شده و منجر به توسعه می‌شود؛ لذا در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی در راستای شناسایی ایده های خلاقانه و راهکارهای مبتکرانه مسئولان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و ارتباطات ،بخشی را جهت ثبت این ایده‌ها در نظر گرفته‌ایم که علاقه‌مندان با مراجعه به سایتicdiran.ir بخش ثبت ایده های خلاق در آیکون کنفرانس روابط‌عمومی می‌توانند به سادگی ایده های خود را ثبت نماید. ارائه مستندات لازم در خصوص اجرای ایده می‌تواند داوران را در جهت انتخاب صحیح کمک نماید.

رئیس دپارتمان ارتباطاتو اطلاعات اصفهان گفت: برای تمام ایده‌های خلاقانه‌ای که منجر به بهبود عملکرد شده باشندف گواهی ثبت ایده های خلاق صادر شده و سه ایده برتر در روز کنفرانس مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

 لازم به ذکر است که دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه چهارم و پنجم دی‌ماه جاری درتالار حافظ مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان واقع در خیابان جی نبش اتوبان شهید آقابابایی از ساعت ۸ صبح با حضور ۴۰۰ تن از متخصصان این حوزه ازکشور برگزار می‌شود.

کارگاه های جنبی و نشست‌های علمی از برنامه‌های جنبی این کنفرانس بود که با حضور اساتید دانشجویان و کارشناسان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در بعدازظهر روزهای برگزاری کنفرانس اجرا خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.