تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 15210

بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین بانک سبز کشور

بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین بانک  سبز کشور

بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین بانک سبز کشور مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان گفت: این بانک به عنوان اولین بانک کشور در راستای بانکداری الکترونیک و بدون کاغذ، و ایجاد بانک تمام الکترونیک گام برداشته و بنابراین می‌توان بانک قرض الحسنه مهر ایران را اولین بانک سبز کشور نامید. به

Print Friendly, PDF & Email

بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین بانک سبز کشور

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان گفت: این بانک به عنوان اولین بانک کشور در راستای بانکداری الکترونیک و بدون کاغذ، و ایجاد بانک تمام الکترونیک گام برداشته و بنابراین می‌توان بانک قرض الحسنه مهر ایران را اولین بانک سبز کشور نامید.

به گزارش دنیای اسرار:رضا اسفندیاری در نشست خبری بااصحاب رسانه به مناسبت دوازدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهرایران اظهار کرد: این بانک اولین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در کشور بوده باسرمایه   ۱۵ هزار میلیارد ریال با مشارکت بانک های دولتی در ۲۲ آذر سال ۸۶ افتتاح و آغاز به کار کرد.

وی بیان کرد:بانک قرض الحسنه مهرایران با ۵۳۰ شعبه و بیش از سه هزار پرسنل فعال در سراسر کشور و ۳۲ شعبه در استان اصفهان اقدام به ارائه خدمات به حدود هشت میلیون مشتری خود در کشور می‌کند. تسهیلات پرداختی این بانک در زمینه‌های مختلف مانند اشتغال‌زایی، کارآفرینی، معیشت، درمان و زنان بی‌سرپرست و آزادی زندانیان غیرعمد است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان گفت : روند پرداخت تسهیلات سال به سال افزایشی است و سال گذشته یک میلیون و ۲۳۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت شد و در هدف گذاری امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت خواهد شد که تاکنون یک میلیون ۳۰۰ هزار فقره پرداخت شده و امیدواریم تا پایان سال به ۲ میلیون فقره برسد.

اسفندیاری تصریح کرد: در راستای بانکداری الکترونیک و بدون کاغذ در کشور، بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین بانک کشور، تمام سامانه های خود را جهت حذف کاغذ از یک ماه پیش آغاز کرده و فردا ۲۱ آذر  به صورت رسمی وسراسری  در سالگرد تاسیس این بانک درتهران از آن رونمایی خواهد شد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان گفت: این بانک به عنوان اولین بانک کشور در راستای بانکداری الکترونیک و بدون کاغذ، و ایجاد بانک تمام الکترونیک گام برداشته و بنابراین می‌توان بانک قرض الحسنه مهر ایران را اولین بانک سبز کشور نامید.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح، اظهار کرد: کمک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از نابودی جنگل ها یکی از دلایل  بانکداری الکترونیک است، چرا که بانک ها بیشترین مصرف کاغذ را در بین تمام ادارات و سازمان ها دارند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان از دیگر مزیت اجرای این طرح گفت: بایگانی و حفاظت از مدارک و اسناد اوراق بهادار با اجرای این طرح ساده‌تر و دسترسی مردم  به این اسناد نیز آسان‌تر خواهد بودومهمتراینکه دروقت مشتریان صرفه جویی خواهد شد.

وی گفت: این بانک به منظور کمک به اشتغالزایی با همکاری نهادهایی همچون کمیته امداد، سازمان بهزیستی و بنیاد برکت وصندوق امدادولایت حدود  ۹۰۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

اسفندیاری بیان کرد: سرمایه ثبتی این بانک در راستای تقویت وام دهی قرض‌الحسنه از ۱۵ هزار میلیارد ریال در سال گذشته به ۲۵ هزار میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.

وی بیان کرد: وام ازدواج جوانان نیز در این بانک با آسان‌ترین روش ضمانت گیری و بدون نوبت در کمتر از یک هفته انجام می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان گفت:در این بانک سود سپرده به سرمایه‌گذاران داده نمی‌شود اما برای جبران این سرمایه‌گذاری، به این افراد امتیاز دریافت وام داده می‌شودوهمچنین به ازای هر یک ماه سپرده‌گذاری، امتیاز دریافت تسهیلاتی با بازپرداخت سه ماهه به مشتریان داده می‌شود

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.