تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 15266

کشف شامپوهای تریاکی در”خورو بیابانک”

کشف شامپوهای تریاکی در”خورو بیابانک”

کشف شامپوهای تریاکی در”خوروبیابانک” به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از کشف ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در تعداد ۹۰ عدد بطری شامپو جاساز شده بود خبر داد. سرهنگ “نعمت خیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید “رشیدی”

Print Friendly, PDF & Email

کشف شامپوهای تریاکی در”خوروبیابانک”

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از کشف ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در تعداد ۹۰ عدد بطری شامپو جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ “نعمت خیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید “رشیدی” فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پراید که از مرزهای جنوب شرقی کشور به سمت استان های شمالی در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی آن را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات مقدار ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک که در داخل ۹۰ عدد بطری کوچک شامپو تعبیه شده و در زیر صندلی خودرو جاسازی شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک از دستگیری یک مرد و زن  و تحویل آن ها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: سوداگران مرگ باجاسازی های حرفه ای اقدام به انتقال و قاچاق مواد مخدر می کنند اما تا کنون هوشمندی بالای نیروهای انتظامی آنان را در عملی کردن نقشه های خود ناکام گذاشته است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.