تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱:۰۲
کد خبر : 15602

حریت و استقلال روابط‌عمومی‌ در سازمان‌ها باید حفظ شود

حریت و استقلال روابط‌عمومی‌ در سازمان‌ها باید حفظ شود

نماینده شهرستان مبارکه و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس؛ حریت و استقلال روابط‌عمومی‌ در سازمان‌ها باید حفظ شود به گزارش دنیای اسرار:نماینده شهرستان مبارکه و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی در گفت وگوباخبرنگار دنیای اسرار و در حاشیه برگزاری گفت: روابط عمومی‌ به عنوان هنر

Print Friendly, PDF & Email

نماینده شهرستان مبارکه و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس؛


حریت و استقلال روابط‌عمومی‌ در سازمان‌ها باید حفظ شود

به گزارش دنیای اسرار:نماینده شهرستان مبارکه و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی در گفت وگوباخبرنگار دنیای اسرار و در حاشیه برگزاری گفت: روابط عمومی‌ به عنوان هنر هشتم باید از جایگاه و توجه ویژه‌ای برخوردار باشد که متاسفانه مغفول مانده و متحمل بسیاری از مظلومیت‌ها شده است.

زهرا سعیدی اظهار داشت: یک روابط‌عمومی می‌تواند هم وکیل سازمان خود باشد و هم موکل و هم وکیل مردم باشد و هم موکل؛ تا بتواند واقعیت‌ها و ارتباطات صمیمانه‌ای بین مردم و سازمان‌ها و حاکمیت برقرار کند که از این نظر نیز شاهد بسیاری از مظلومیت‌های آنها هستیم.
وی گفت: ما تمام تلاش خود را در فراکسیون روابط عمومی مجلس داشته‌ایم و مشکلاتی که از طریق دبیرخانه فراکسیون منتقل شده مورد ارزیابی قرار گرفته و سعی کرده‌ایم از حقوق این عزیزان به نحو احسن دفاع کنیم.
سعیدی تصریح نمود: مسئله ارزشمندی که بزرگترین سرمایه اجتماعی ماست و باید به آن توجه نمود اعتماد مردم است ولازمه حفظ و تقویت این اعتماد نگاه ویژه به عنصر روابط‌عمومی سازمانها و هر کسی است که به نوعی بحث روابط‌عمومی را دنبال می‌کند.
وی در ارتباط با برگزاری این کنفرانس ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: امیدوارم خروجی این برنامه‌ها عالی و برگزاری چنین رویدادهایی منشا اتفاقات خوب باشد و خواهش من تزریق امید به رگ و پوست و خون جامعه است.
زهرا سعیدی در پایان سخنان خود عنوان کرد: جایگاه واقعی روابط‌عمومی‌ها در نظر مدیران باید تصحیح شود و اگر مدیران بدانند حریت و استقلال روابط عمومی باید در سازمان‌ها حفظ شود بنابراین فعالین این حوزه با اطلاع‌رسانی صحیح در زمینه‌های مختلف می‌توانند از ایجاد بسیاری از مشکلات در سطح جامعه جلوگیری کنند.

خبرنگار:نفیسه آقاجان

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.