تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 16000

اعلام برگزیده گان سومین دوره مسابقه نقاشی آب = زندگی ویژه کودکان و نوجوانان در اصفهان

اعلام برگزیده گان سومین دوره مسابقه نقاشی آب = زندگی ویژه کودکان و نوجوانان در اصفهان

اعلام برگزیده گان سومین دوره مسابقه نقاشی آب = زندگی ویژه کودکان و نوجوانان در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:سومین دوره مسابقه نقاشی آب = زندگی با موضوع مدیریت مصرف  آب ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری شرکت آب و فاضلاب  و  اداره کل آموزش و پرورش  استان اصفهان برگزار شد.مدیر  روابط عمومی و آموزش

Print Friendly, PDF & Email

اعلام برگزیده گان سومین دوره مسابقه نقاشی آب = زندگی ویژه کودکان و نوجوانان در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:سومین دوره مسابقه نقاشی آب = زندگی با موضوع مدیریت مصرف  آب ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری شرکت آب و فاضلاب  و  اداره کل آموزش و پرورش  استان اصفهان برگزار شد.
مدیر  روابط عمومی و آموزش همگانی  شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان  با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقه نقاشی آب = زندگی گفت: در سومین دوره مسابقه آب مساوی زندگی در استان اصفهان  ۹۰۰۴ اثر در بخش کودکان و نوجوانان به دبیر خانه این مسابقات ارسال شد که از این رقم  ۷هزارو ۱۳۴ اثر در بخش کودکان و هزار و ۸۷۰ اثر در بخش توجوانان بوده است.
سید اکبربنی طباءبا بیان اینکه ۵ منطقه اصفهان و ۲۰ شهرستان در استان در این مسابقات شرکت نمودند اعلام کرد: سومین دوره مسابقه نقاشی آب مساوی زندگی با استقبال قابل توجه کودکان و نوجوانان رده سنی ۴ تا ۱۶ سال روبرو  شد و پس از داوری صورت گرفته ۵ نفر در بخش کودک و ۵ نفر در رده سنی نوجوانان به مرحله کشوری راه یافتند.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با اعلام اسامی برگزیده گان گفت:در بخش کودک دیانا حسینی  ۹ ساله از اردستان ،امیر محمد قادر زاده ۹ ساله از اردستان ،یونس عباسیان ۸ ساله از منطقه ۵ اصفهان ،امیرحسین فولادگر ۸ ساله از لنجان و ستایش زاهدی ۹ ساله از گلپایگان به مرحله کشوری سومین دوره مسابقه نقاشی آب مساوی زندگی راه یافتند.
وی افزود: در بخش نوجوان کوثر کوثر بادی ۱۶ ساله از بادرود ، مهزیار معصومی ۱۱ ساله از گلپایگان ،ملیکا مجیدی ۱۲ ساله از گلپایگان ، مبینا نکونام ۱۶ ساله از گلپایگان و زهرا نمازی ۱۶ ساله از گلپایگان به مرحله کشوری این دوره مسابقات راه یافتند.
بنی طبا به موضوع نقاشی در بخش کودک و نوجوان در سومین دوره مسابقه نقاشی آب مساوی زندگی پرداخت و اعلام کرد: موضوعات بخش کودک این رقابت شامل: آب از کجا و چگونه به دست می آید؟ چگونه می توان آب را نگهداری کرد؟چه کار کنیم که آب هدر نرود؟ چگونه ممکن است آب آلوده نشود؟ آب چه نقشی در زندگی ما دارد؟ و موضوعات بخش نوجوان شامل: در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است؟ برای آینکه آب‌ها آلوده نشوند چه باید کرد؟با چه روشی از هدررفت آب جلوگیری می‌کنید؟ آینده منابع آب را چگونه می بینید؟ بوده  است.
مدیر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان  اعلام کرد: از میان آثار دریافتی این مسابقه ۱۰ اثر برتر به مرحله کشوری راه یافتند  این درحالیست که مرحله کشوری سومین دوره مسابقه آب مساوی نقاشی  اواخر سال جاری  برگزار خواهد شد، به آثار برتر هم در مرحله استانی و هم در مرحله کشوری جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.
بنی طباء هدف از برگزاری جشنواره نقاشی آب=زندگی را استفاده از توانایی هنری کودکان ونوجوانان و تکثیر و نشر آثار آنان از فضای پیرامونی و جلب توجه افکار عمومی به پدیده کم آبی برشمرد و افزود: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم آموزشی و ضرورت های جامعه است و مقطع سنی کودک و نوجوان بهترین دوران برای فراگیری آن می باشد.  همچنین هدف گسترش فرهنگ صحیح مصرف آب میان آحاد جامعه، با استفاده از توانایی هنری کودکان و نوجوانان می باشد  که مقصود  توجه افکار عمومی به پدیده کم‌‎آبی است..

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.