تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
کد خبر : 16184

نیروها و تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان در راه سیستان و بلوچستان

نیروها و تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان در راه سیستان و بلوچستان

نیروها و تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان در راه سیستان و بلوچستان به گزارش دنیای اسرار: سه اکیپ کامل ستاد سیل و رفع آب گرفتگی شامل ۳ خودرو که هر خودرو دارای دو پمپ بزرگ آب کش و دو پمپ لجن کش است، از سوی شهرداری اصفهان به سیستان و بلوچستان اعزام شد.  همچنین همراه با

Print Friendly, PDF & Email

نیروها و تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان در راه سیستان و بلوچستان

به گزارش دنیای اسرار: سه اکیپ کامل ستاد سیل و رفع آب گرفتگی شامل ۳ خودرو که هر خودرو دارای دو پمپ بزرگ آب کش و دو پمپ لجن کش است، از سوی شهرداری اصفهان به سیستان و بلوچستان اعزام شد.

 همچنین همراه با اکیپ اعزامی از شهرداری اصفهان، لوله و اتصالات لازم، تجهیزات امدادی و خدمات رسانی، موتور برق، یک دستگاه جرثقیل، یک موتور پمپ قوی خودمکش و سایر وسایل و ادوات مورد نیاز مناطق سیل زده ارسال می شود.

با دستور ویژه شهردار اصفهان، اعزام نیرو و ارسال تجهیزات امدادی و موتوری به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان از سوی شهرداری اصفهان آغاز شد.

۱۳ نیروی امدادی شامل نیروهای متخصص و خدماتی نیز برای کمک رسانی اعزام می شوند. ۵ نیروی غواص هم با توجه به وضعیت استان سیستان و بلوچستان از سوی آتش نشانی اصفهان به این استان اعزام می شوند. دو خودروی امدادی آتش نشانی، تعدادی قایق، لباس غواصی و تجهیزات کامل امداد و نجات و خدمات آتش نشانی به همراه سایر وسایل به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان نیز اعزام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.