تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
کد خبر : 16361

افتتاح فاز دوم خط جدید تولید لوله های اسپیرال به دست استاندار اصفهان

افتتاح فاز دوم خط جدید تولید لوله های اسپیرال به دست استاندار اصفهان

افتتاح فاز دوم خط جدید تولید لوله های اسپیرال به دست استاندار اصفهان با بهره برداری از فاز دوم کارخانه نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا به دست استاندار اصفهان، میزان تولید آنها از ۶۰ هزارتن درسال به ۱۰۰ هزار تن درسال افزایش یافت . به گزارش  دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی در سفر به شهرک

Print Friendly, PDF & Email

افتتاح فاز دوم خط جدید تولید لوله های اسپیرال به دست استاندار اصفهان


با بهره برداری از فاز دوم کارخانه نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا به دست استاندار اصفهان، میزان تولید آنها از ۶۰ هزارتن درسال به ۱۰۰ هزار تن درسال افزایش یافت .
به گزارش  دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی در سفر به شهرک صنعتی سجزی، ضمن بازدید از کارخانه های این شهرک خط جدید تولید لوله های اسپیرال را به قطر۸ اینچ در شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا افتتاح کرد.
 با بهره برداری از فاز دوم کارخانه نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا میزان تولید آنها از ۶۰ هزارتن درسال به ۱۰۰ هزار تن درسال افزایش یافت . 
استاندار اصفهان با اشاره به جوان بودن و متخصص بودن نیروی انسانی فعال در این شرکت گفت: تمامی تلاش ایشان برای ایجاد شرایط مناسب برای صنعتگران استان است.
گفتنی است شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا با قریب به دو دهه سابقه فعالیت با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال تولید لوله های فولادی اسپیرال با قطر ۲۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی متر اشتغالزایی حداقل ۱۵۰ نفر مستقیم و ۱۰۰۰ نفر غیر مستقیم با حجم سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریال فعالیت دارد.
محصولات این شرکت در حال حاضر به حداقل ۵ کشور همسایه و حوزه cis در حال صادرات است و جهت پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی و صنعت آبرسانی کاربرد دارد  که می تواند کشور را از واردات این محصولات بی نیاز می نماید.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.