تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 16761

دستاوردهای پلیس اصفهان

دستاوردهای پلیس اصفهان

دستاوردهای پلیس اصفهان فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:اپلیکیشن همپا ۵۰۰ متر مانده به پیچ‌های خطرناک به راننده هشدار می‌دهد و این اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است. به گزارش دنیای اسرار:سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه بازدید از دستاوردهای ۳ سال اخیر پلیس اصفهان با بیان اینکه یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی هوشمند

Print Friendly, PDF & Email

دستاوردهای پلیس اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:اپلیکیشن همپا ۵۰۰ متر مانده به پیچ‌های خطرناک به راننده هشدار می‌دهد و این اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است.

به گزارش دنیای اسرار:سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه بازدید از دستاوردهای ۳ سال اخیر پلیس اصفهان با بیان اینکه یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی هوشمند سازی پلیس است، اظهار کرد: امروز این امکان برای پلیس فراهم شده که بتواند توسط فناوری، ابزار و تجهیزات کشف علمی جرم را با سرعت و دقت انجام دهد.
وی افزود: هوشمندسازی پلیس این امکان را به ما می‌دهد که ظرفیت‌های پلیس را با نیازها منطبق کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در خصوص استفاده از پلیس هوشمند در حوزه راهنمایی و رانندگی گفت: در این مورد از خودروهای مکانیزه جهت ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی استفاده شده است.
وی در ادامه گفت: در حوزه پایش جاده‌ها و معابر و خیابان‌ها با استفاده از سیستم‌های هوشمند می‌توانیم به طور دقیق مشخص کنیم که گره‌های ترافیکی، تصادفات و امداد خواهی‌ها در چه مکان‌هایی ایجاد شده و از این طریق بتوانیم به موقع پاسخگو باشیم.
سردار معصوم بیگی به سامانه هدایت هوشمند گشتی‌های پلیس اشاره و تشریح کرد:سامانه این امکان را به فرماندهان می‌دهد تا از نظر جغرافیایی واحد‌های گشتی خود درسطح شهر آگاه شوند و از این طریق می‌توانند واحد گشتی مورد نظر را به نزدیکترین فوریت امداد خواهی بفرستند.
وی به دو نوآوری و خلاقیت در نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: آتش سرد که توسط نیروی برق ایجاد و فاقد آلودگی‌های زیست محیطی است و اعلام می‌کند که در مکان مورد نظر حادثه ای رخ داده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در ادامه افزود: اپلیکیشن همپا نیز ۵۰۰ متر مانده به پیچ‌های خطرناک به راننده هشدار می‌دهد و این اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است.
وی ادامه داد: در حوزه مربوط به پیشگیری از سرقت نیز ظرفیت‌های جدیدی ایجاد شده است که از سرقت‌های خشن و سرقت به عنف به ویژه در مناطق حساس پیشگیری می‌کند.
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه یکی از بخش‌های این نمایشگاه مربوط به کشف علمی جرم است گفت: در برخی موارد باید سرعت کشف ما به اندازه‌ای سریع باشد که بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم و با استفاده از روش‌های کشف علمی جرم این امر محقق می‌شود.
‏به گفته وی بخشی از نمایشگاه نیز مربوط به کشفیات ۱۵ روز اخیر در حوزه سرقت و قاچاق کالا است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.