تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر : 16928

بخش های مختلف حمل و نقل عمومی شهر اصفهان برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد

بخش های مختلف حمل و نقل عمومی شهر اصفهان برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد

مدیر عامل سازمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان: بخش های مختلفحمل و نقل عمومی شهر اصفهان برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد فعالیت های پیشگیرانه شهرداری تا زمان اعلام دانشگاه علوم پزشکی ادامه دارد مدیر عامل سازمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: براساس دستور جلسه مدیریت بحران شهر اصفهان، بخش

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل سازمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان:

بخش های مختلفحمل و نقل عمومی شهر اصفهان برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد

فعالیت های پیشگیرانه شهرداری تا زمان اعلام دانشگاه علوم پزشکی ادامه دارد

مدیر عامل سازمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: براساس دستور جلسه مدیریت بحران شهر اصفهان، بخش های مختلف حمل و نقل عمومی شهر اصفهان برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد و این اقدام تا زمان اعلام دانشگاه علوم پزشکی در قسمت های مختلف ادامه خواهد داشت.

به گزارش دنیای اسرار، رضا جعفریان با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت مقابله با ویروس کرونا صبح روز جمعه جلسه ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد و بعد از آن شهرداری در همان روز اقدام به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهر اصفهان کرد، افزود: این جلسه با حضور همه مدیران مناطق، سازمان ها و معاونان شهردار برگزار و دستورات مصوب در جلسه تنظیم و به همه مجموعه ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه عمده مباحث مطرح شده در این جلسه بود که هم اکنون در سطح زیرمجموعه های شهرداری و نیز حوزه های مهم مدیریت شهری همچون حمل و نقل عمومی در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه انجام برخی اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا در شهرداری نیاز به تامین هزینه داشت، این کار با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی انجام و فعالیت های پیشگیرانه از جمله ضدعفونی کردن بخش های عمومی مرتبط با شهرداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه تا ۲۴ ساعت بعد از برگزاری جلسه مدیریت بحران شهر اصفهان باید اقدامات مصوب اجرایی می شد، تصریح کرد: با رصد وظایف محوله به سازمان های مربوطه، کارهای لازم انجام و در حال اجرایی شدن است.

جعفریان با اشاره به اینکه تهیه مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش برای کارگران بخش های مختلف شهرداری، مخزن نگهداری مواد ضدعفونی کننده در مبادی ورودی ساختمان های اداری شهرداری، پایانه ها، ایستگاه های مترو و اتوبوس از جمله مصوبات جلسه مدیریت بحران شهر اصفهان بود که اکنون در حال انجام است، گفت: ضدعفونی کردن تاکسی های شهر، کابین های قطار شهری و اتوبوس ها نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: مجموعه فعالیت های پیشگیرانه شهرداری اصفهان در شهر و در سازمان های شهرداری تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه اعلام نظر کند، ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.