تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 16946

ثبت نام برای دریافت نهال رایگان در اصفهان از هشتم اسفندماه آغاز می شود

ثبت نام برای دریافت نهال رایگان در اصفهان از هشتم اسفندماه آغاز می شود

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان: ثبت نام برای دریافت نهال رایگان در اصفهان از هشتم اسفندماه آغاز می شود مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امسال مهلت ثبت نام توزیع نهال رایگان در شهر اصفهان به مناسبت هفته درختکاری، از هشتم تا دوازدهم اسفند ماه تعیین شده

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان:

ثبت نام برای دریافت نهال رایگان در اصفهان از هشتم اسفندماه آغاز می شود

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امسال مهلت ثبت نام توزیع نهال رایگان در شهر اصفهان به مناسبت هفته درختکاری، از هشتم تا دوازدهم اسفند ماه تعیین شده است و ثبت نام از طریق وبسایت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان به آدرس park.isfahan.ir صورت می گیرد.

به گزارش ارک خبر، فروغ مرتضایی نژاد با اشاره به برنامه های سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان برای هفته درخت کاری در شهر اصفهان اظهار کرد: هر سال شهرداری اصفهان برای نهادینه شدن فرهنگ درختکاری، اقدام به توزیع نهال رایگان بین شهروندان می کند که امسال نیز این کار را اجرایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای بهره مندی از مزایای محیط زیستی، فرهنگی و اجتماعی توسعه فضای سبز در مکان های خصوصی، امسال هم برای ششمین سال، ثبت نام از شهروندان برای توزیع نهال از طریق سایت انجام می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ثبت نام از طریق وبسایت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان به آدرس park.isfahan.ir صورت می گیرد، گفت: امسال مهلت ثبت نام توزیع نهال از هشتم تا دوازدهم اسفند ماه تعیین شده است.

وی تعداد نهال ها برای توزیع مردمی را ۳۰ هزار عدد عنوان کرد و گفت: انواع نهال های توزیعی در شهر اصفهان خرمالو، به و نارنج خواهد بود.

مرتضایی نژاد تصریح کرد: نوع نهال های انتخابی بر اساس درخواست های مردمی توزیع نهال در سال های گذشته، از نهال های مثمر انتخاب شده و تعداد نهال های هر منطقه برای توزیع هم بر اساس جمعیت هر منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: توزیع نهال بین شهروندان هم از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه در محل های مشخص شده در فرم های ثبت نام در سایت و از ساعت هشت صبح تا ۱۲ و نیز ساعت ۱۶ تا ۱۹ با ارائه کد ملی و کد رهگیری صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموع نهال های درخواستی در هر ثبت نام برای هر شهروند دو اصله است، گفت: سال گذشته برای اولین بار دو خدمت تحویل نهال درب منزل و کاشت آن به شهروندان ارائه شد که با توجه به استقبال خوب، امسال نیز این دو مورد در صورت درخواست شهروندان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در صورتی که شهروندان تمایل داشته باشند می توانند پس از مطالعه شرایط و وارد کردن آدرس دقیق، نهال ثبت نامی خود را درب منزل دریافت کرده و یا توسط عوامل اجرایی، نهال مورد نظر در حیاط منزل آنها کاشته شود، اظهار کرد: محل دریافت نهال بر اساس منطقه است که شهروندان پس از انتخاب دقیق منطقه محل زندگی خود نام محل دریافت را مشاهده خواهند کرد.

مرتضایی نژاد تصریح کرد: شعار هفته درختکاری امسال، «درخت دوستی بنشانیم» که این شعار بر اساس پویش سراسری درختکاری در کشور است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.