تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
کد خبر : 16999

کشف نزدیک به ۲ میلیون ماسک و دست کش احتکار شده در اصفهان

کشف نزدیک به ۲ میلیون ماسک و دست کش احتکار شده در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف نزدیک به ۲ میلیون ماسک و دست کش و ۱۰ تُن مواد اولیه تولید ماسک بهداشتی در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. “سردار مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف نزدیک به ۲ میلیون ماسک و دست کش و ۱۰ تُن مواد اولیه تولید ماسک بهداشتی در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

“سردار مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود موفق شدند ۲ انبار احتکار کالا در شهرستان های اصفهان و خمینی شهر را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی از هر ۲ انبار بازدید کردند که در نتیجه تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد ماسک و ۳۰۰ هزار عدد دستکش بهداشتی که ارزش آنان برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال عنوان شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف ۱۰ تُن مواد اولیه تولید ماسک های بهداشتی خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۰ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار معصوم بیگی احتکار کالاهای ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را جرمی بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی برابر قانون با افرادی که با سوءاستفاده از شرایط خاص جامعه دست به سودجویی زده و امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: از مردم اصفهان که به خیرخواهی مشهورند انتظار می رود در شرایط امروز به کمک یکدیگر شتافته و با همکاری و مشارکت هم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس اقدام کنند و در صورت مشاهده هر نوع سودجویی، گرانفروشی و احتکار ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.