تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
کد خبر : 17121

جایگاه ممتاز کارکنان بهداری ناجا در دفاع از سلامت مدافعان امنیت

جایگاه ممتاز کارکنان بهداری ناجا در دفاع از سلامت مدافعان امنیت

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان با قدردانی از زحمات کادر پزشکی، بهداشتی و پرستاری معاونت بهداشت، درمان و امداد این فرماندهی، جایگاه کارکنان بهداری ناجا را در دفاع از سلامت مدافعان امنیت بسیار حائز اهمیت و ممتاز توصیف کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی معصوم بیگی” در حاشیه بازدید از معاونت

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان با قدردانی از زحمات کادر پزشکی، بهداشتی و پرستاری معاونت بهداشت، درمان و امداد این فرماندهی، جایگاه کارکنان بهداری ناجا را در دفاع از سلامت مدافعان امنیت بسیار حائز اهمیت و ممتاز توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی معصوم بیگی” در حاشیه بازدید از معاونت بهداشت،درمان و امداد فرماندهی انتظامی استان اصفهان و تقدیر از زحمات کادر پزشکی و بهداشتی این معاونت گفت: فکر می کنم بهترین جمله در شأن شما را مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) بیان کرده و فرمودند: “پزشکان، پرستاران، بقیه عوامل درمانی حقیقتاً در حال جهاد فی سبیل الله هستند.”

وی افزود: عنوان مجاهد فی سبیل الله که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) به جامعه پزشکی و پرستاری اعطا کردند در حقیقت عنوان ارزشمند و مدال پر افتخاری است که نصیب شما عزیزان و مجموعه کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مردم به جهت اینکه پزشکان و پرستاران تضمین کننده نعمت سلامت هستند برای این قشر همیشه احترام خاصی قائل بودند اما به نظرم شیوع بیماری کرونا و مجاهدت و تلاش هایی که پزشکان و پرستاران در این عرصه انجام دادند باعث شد که جایگاه این مجموعه ارتقا یابد و مردم بیشتر از گذشته قدردان شما عزیزان باشند.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه همیشه در دل تهدید ها فرصت هایی نیز نهفته است، گفت: یکی از این فرصت ها احترام مضاعفی بود که برای شما عزیزان خلق کرد تا جایی که با موافقت رهبری، پزشکان و پرستارانی که در این عرصه فعالیت کرده و جانشان را براثر ابتلا به بیماری کرونا از دست دادند به عنوان شهید محسوب شدند.

وی با بیان اینکه شهید و شهادت از جایگاه رفیعی برخوردار است اظهار داشت: این که جان باختگان عرصه درمان بیماران مبتلا به کرونا شهید خطاب شوند جایگاه ممتازی است و نشان می دهد این افراد در خط مقدم دفاع از مردم هستند و با همان صلابت، همان گذشت، ایثار و با همان فداکاری دوران دفاع مقدس در صحنه حضور دارند و من مطمئن هستم که هم مردم و هم نیروهای درون سازمان زحمات شما و زحمات کادر درمانی ، پزشکی و پرستاری را هرگز فراموش نخواهند کرد.

سرار معصوم بیگی، شرایط امروز کشور را نقطه عطفی در ماندگار شدن زحمات جامعه پزشکی و پرستاری عنوان کرد و اظهار داشت: همانطور که ایثار رزمندگان عزیز ما در ۸ سال دفاع مقدس ماندگار شد، کار پزشکان و پرستاران در این عرصه هم ماندگار خواهد شد.

وی تاکید کرد: هرچند که فی نفسه درمان آلام مردم ارزشمند بوده و کار شما مرضی نظر حضرت حق است اما اینکه شما از سلامت امنیت ، به عنوان نیاز اولیه و ضرورت قطعی هر جامعه دفاع می کنید بسیار مهم و دارای ارزش مضاعف تر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان مجموعه اقدامات صورت گرفته در معاونت بهداد استان را نشان دهنده هوشمندی و با تدبیری مدیران و کارکنان آن عنوان کرد و گفت: لازم می دانم از زحمات بی شائبه شما عزیزان به لحاظ اینکه در این عرصه تلاش می کنید وعلی رغم مورد تهدید قرار گرفتن سلامتی خود، در صحنه حضور دارید و از سلامت کارکنان نیروی انتظامی مراقبت می کنید به طور ویژه و شایسته تقدیر کنم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پیشاپیش سال ۱۳۹۹را به شما و همه همکاران تبریک گفته و امیدوارم سالی پرخیر و برکت برای همه مردم ایران باشد و به زودی این ویروس منحوس دفع و این روزهای پر استرس و نگرانی هرچه سریع تر به روز های شادی و نشاط مبدل شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.