تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر : 17650

تولید بیش از ۳۸۰ میلیون کیلووات ساعت برق در نیروگاه اصفهان

تولید بیش از ۳۸۰ میلیون کیلووات ساعت برق در نیروگاه اصفهان

نیروگاه حرارتی اصفهان در فروردین سال جاری بیش از ۳۸۰ میلیون کیلووات ساعت، انرژی الکتریکی تولید و به شبکه سراسری برق کشور انتقال داد. به‌گزارش دنیای اسرار، معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: واحدهای بخاری مولد برق نیروگاه اصفهان در اولین ماه سال جاری که به نام سال جهش تولید نامگذاری

Print Friendly, PDF & Email


نیروگاه حرارتی اصفهان در فروردین سال جاری بیش از ۳۸۰ میلیون کیلووات ساعت، انرژی الکتریکی تولید و به شبکه سراسری برق کشور انتقال داد.

به‌گزارش دنیای اسرار، معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: واحدهای بخاری مولد برق نیروگاه اصفهان در اولین ماه سال جاری که به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است ۳۸۰ میلیون و ۴۲۷ هزار کیلووات ساعت، برق خالص تولیدی را به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده که این میزان تولید برق، بیش از ۹۴درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش داشته است.
“عبدالرضا جعفری” اظهار داشت: در سال ۹۹ با وجود همه مشکلات، به خصوص محدودیت‌ها و الزامات بهداشتی ناشی از بیماری کرونا، با تمام توان به تولید برق مورد نیاز کشور ادامه خواهیم داد.
نیروگاه اصفهان دارای ۵ واحد بخاری مولد برق با ظرفیت های متنوع و مجموع توان اسمی تولید ۸۳۵ مگاوات برق است که در صورت تامین آب و سوخت مورد نیاز، قادر به تامین مقدار معادل برق مورد نیاز کلان‌شهر اصفهان در اکثر فصول سال خواهدبود. این نیروگاه در جنوب غربی اصفهان در مجاورت رودخانه زاینده‌رود واقع شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.