تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر : 17857

۱۰۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته به امور برق شهرضا جذب شد

۱۰۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته به امور برق شهرضا جذب شد

در سال ۹۸ ۱۰۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته به امور برق شهرضا جذب شد مدیر امور برق شهرستان شهرضا با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته از مجموع ۱۵۳ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال بودجه اختصاص یافته به امور، بیش از ۱۵۳ میلیارد ریال جذب شده است. به گزارش  دنیای اسرار:مجتبی باقی تصریح کرد:

Print Friendly, PDF & Email

در سال ۹۸

۱۰۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته به امور برق شهرضا جذب شد

مدیر امور برق شهرستان شهرضا با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته از مجموع ۱۵۳ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال بودجه اختصاص یافته به امور، بیش از ۱۵۳ میلیارد ریال جذب شده است.

به گزارش  دنیای اسرار:مجتبی باقی تصریح کرد: درسال گذشته نصب ۳ دستگاه ترانسفورماتور جدید برای ظرفیت سازی، تقویت شبکه و رفع ضعف ولتاژ با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۳۳۵ میلیون ریال انجام شد.

باقی اظهار داشت: تبدیل شبکه های سیمی فرسوده به شبکه های کابلی در حدود ۲۰۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال از پروژه های شاخص شهرستان در سال گذشته بود که با تلاش مستمر به اتمام رسید.

وی توسعه و بهینه سازی روشنایی معابر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال ، تعویض ۵۰ اصله پایه فرسوده فشار ضعیف ومتوسط جهت بهینه سازی شبکه ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیون ریال  را از دیگر اقدامات انجام شده این امور برشمرد.

مدیر امور برق شهرضا افزود:  تعمیر ۱۵۰ کیلومتر از شبکه های فشار متوسط به روش خط گرم با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و تعمیر به روش خط سرد در حدود ۱۰۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال از دیگر فعالیت های این امور  درسال ۹۸ است.

وی اعلام کرد:  سرویس ۳۰۰ پست فشار ضعیف هوایی و زمینی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیون ریال و نصب ۶۰۰ دستگاه اسپیسر فشار ضعیف برای جلوگیری از برخورد شبکه های فشار ضعیف در سطح شهرستان و اصلاح ضعف ولتاژ بیش از ۳۵۰ مشترک با احداث شبکه و ۳۰۰ مشترک با اصلاح کابل و شبکه و همچنین نصب ۸۵۰ عدد پلمپ ضد سرقت ترانسفورماتور با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این امور در سال گذشته بوده است.

باقی در ادامه مهم ترین فعالیت های  انجام شده در حوزه مدیریت مصرف را این گونه بیان نمود:

_ حضور در فرمانداری و ۱۵ اداره دیگر در سطح شهرستان به منظور ارائه راهکارهای مدیریت مصرف و برگزاری جلسه مدیر امور با فرماندار شهرستان در فرمانداری و برنامه ریزی جهت آموزش و توجیه مدیران ادارات  در جلسه شورای اداری شهرستان و کمیته پدافند غیرعامل

_ نصب بنر طرح های رایگان کاهش پیک بار تابستان ویژه کشاورزان در منطقه کشاورزی و جهاد کشاورزی

_ تماس تلفنی با ۵۵۰ کشاورز جهت توضیح طرح های کاهش پیک بار تابستان ۹۸ و دعوت به همکاری

_ برگزاری جلسه توجیهی برای کشاورزان منطقه مهیار و پرزان و توجیه آنها در خصوص طرح کشاورز همکار با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان

_ برگزاری جلسه ویژه هیئت  امنا شهرک های صنعتی و مدیر شرکت شهرک ها و کارخانجات با فیدرهای اختصاصی صنعتی در دفتر مدیر امور برق شهرستان شهرضا

_ تقدیر از مشترک همکار صنعتی در طرح ها ی کاهش پیک بار تابستان ۹۸

_ برگزاری جلسه ویژه صاحبان صنایع برزگ با حضور کارشناس  مدیریت مصرف استان در شهرک صنعتی رازی

_ ممیزی روزانه ادارت از اوائل تیرماه سال جاری

_ نصب پوستر طرح های کاهش پیک بار  و اینترنت اشیا ویژه ی ادارات در واحد اداری

_ ارسال پیامک مدیریت مصرف برای مدیران و رابطین انرژی در ساعات پیک اداری

_ برگزاری دوره های آموزشی دربین کارکنان ادارات در راستای فرهنگ سازی و ارائه راهکارهای مدیریت مصرف در ادارات و منازل

_ توضیح چهره به چهره و تماس تلفنی جهت ارائه طرح های ویژه ی صنایع همکار و دعوت به همکاری از ۱۶۰ مشترک صنعتی

_ نصب بنر طرح های رایگان کاهش پیک بار تابستان ویژه ی صناییع در شهرک های صنعتی

_ مراجعه حضوری  مروج مدیدیت مصرف امور به ۶۰ اداره ، سازمان ،نهاد و بانک های شهرستان در خصوص ارائه راهکارهای مدیریت مصرف در ساعات کاری و توجیه آنها در خصوص خاموش کردن سیستم های سرمایشی و روشنایی بعد از وقت اداری وتوزیع بروشورهای اداری و معرفی یک نفر رابط مدیریت مصرف از طرف هر اداره برای هماهنگی های آتی

_ آموزش چهره به چهره ۱۳۰ شرکت وابسته به صنایع جهت طرح های کاهش پیک تابستان

وی در ادامه از استقبال مشترکین در اجرای طرح خرید برق تولیدی توسط سلول خورشیدی خبر داد و اعلام  داشت : در سال گذشته  نزدیک به ۴۰ قرارداد  منعقد گردید و ۲۶۶۵ کیلو وات به مرحله اجرا رسید.

باقی  اعلام کرد: قرارداد خرید برق از مشترکین در حال حاضر بیست ساله بوده و مبلغ سرمایه گذاری هفت تا هشت میلیون تومان جهت احداث یک کیلو وات می باشد که در چهار سال اول سرمایه برگشت و مابقی سال ها به سوددهی می رسد.

در ادامه مدیر امور برق شهرضا مهم ترین اقدامات انجام شده در حوزه امور مشترکان این مدیریت را حذف توزیع قبوض کاغذی، ارائه خدمات غیرحضوری مرکز سمیع، راه اندازی اپلیکیشن نیرونگار، جمع آوری شماره همراه مشترکان به منظور ارتباطات بهتر و پیاده سازی طرح قبض سبز، نصب کنتور هوشمند فهام و قرائت از راه دور، راه اندازی الکترونیکی بازدید محل  ماموران قرائت و نصاب (انجام خدمات به صورت کاملا الکترونیک و غیرحضوری) بایگانی الکترونیک پرونده های دیماندی، راه اندازی سامانه ساپ جهت انجام خدمات پیمانکاری و شروع بایگانی الکترونیک پرونده های عادی برشمرد.

در ادامه باقی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰۷۰ مشترک جدید شهری و روستایی جذب امور برق شده اند که از این تعداد ۱۶۸۴ مشترک تکفاز و ۳۸۶ مشترک سه فاز می باشند.

وی افزود: در سال ۹۸ فروش انشعاب به روش سمیع ۱۶۷۷ مورد و دیگر خدمات به روش سمیع اعم از تغییر تعرفه، تغییر نام و انتقال در داخل ۱۵۶۷ مورد بوده است.

باقی اظهار داشت:  تست کنتور تکفاز  در سال گذشته  12000 مورد و تست کنتور سه فاز  4702 مورد و همچنین تعویض کنتورهای معیوب ۱۰۲۰ دستگاه  و نصب کنتور هوشمند فهام  200 دستگاه بوده است.

وی افزود: در حال حاضر ۸۴ هزار و ۶۹۶ مشترک از خدمات امور برق شهرضا بهره مند می شوند.

مجتبی باقی مدیر امور برق شهرضا، ادامه پروژه سیم به کابل، نصب دو دستگاه ترانسفورماتور برای رفع ضعف ولتاژ و تعویض تیرهای فرسوده و رفع حریم و معبر را از برنامه های آتی این امور عنوان کرد و در پایان آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی پرسنل نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.