تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر : 17920

دریافت گواهینامۀ ISO9001:2015 توسط شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

دریافت گواهینامۀ ISO9001:2015 توسط شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش دنیای اسرار:شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO9001:2015 از شرکت SGS شد. مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ضمن تأیید این خبر گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و با رعایت کلیۀ پروتکل‌های مربوط به این امر، در روزهای۲۰ و ۲۱

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO9001:2015 از شرکت SGS شد.

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ضمن تأیید این خبر گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و با رعایت کلیۀ پروتکل‌های مربوط به این امر، در روزهای۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری، جلساتی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد. ممیزان شرکت SGS  شرکت را مورد ممیزی قرار دادند و این گواهینامه را به شرکت فولادسفید دشت چهارمحال و بختیاری اعطا کردند.
محمود ارباب‌زاده درپی کسب این موفقیت ضمن قدردانی از همت و همکاری تمامی کارکنان واحدها و مشاوران شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: نگاه شرکت در این حوزه نه صرفا کسب گواهینامه، بلکه اصلاح فرایندها و ساختارها و کمک به بهبود مستمر و رشد و تعالی سازمان بوده است و کسب این گواهینامه اولین گام در مسیر مدیریت کیفیت شرکت است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.