تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر : 18124

پست ۴۰۰ کیلوولت هسنیجه برقدار شد

پست ۴۰۰ کیلوولت هسنیجه برقدار شد

با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد تومان پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت هسنیجه یکی از پروژه های مهم و زیربنایی صنعت برق اصفهان برقدار و وارد مدار شبکه سراسری  شد. به گزارش دنیای اسرار: این پست در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار با دو قسمت ۴۰۰ و ۶۳ کیلوولت در مجاورت شهرک بزرگ صنعتی اصفهان قرار

Print Friendly, PDF & Email

با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد تومان پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت هسنیجه یکی از پروژه های مهم و زیربنایی صنعت برق اصفهان برقدار و وارد مدار شبکه سراسری  شد.

به گزارش دنیای اسرار: این پست در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار با دو قسمت ۴۰۰ و ۶۳ کیلوولت در مجاورت شهرک بزرگ صنعتی اصفهان قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: پست مذکور یکی از ۵ پست است که با اعتبار بانک توسعه اسلامی به ظرفیت ۴۰۰ مگاولت آمپردر دست بوده و در حال حاضر بخش ۴۰۰ کیلوولت آن آماده بهره برداری شده است.

گزارش مذکور حاکیست: پست مذکور  با هدف تغذیه ایستگاههای ۶۳/۲۰ کیلوولت مورچه خورت ۱، شهرک بزرگ صنعتی ۱ و۲ ، هسنیجه ،علویجه ،آزادگان،سیمان ساروج و نورد لوله کاویان بوده و برق ایستگاه مذکور از ورود و خروج خطوط  ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه شهید منتظری-پست ۴۰۰ کیلوولت گلپایگان تامین میگردد.

بنابراین گزارش عملیات اجرایی پست  ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت هسنیجه با دو ترانسفورماتور ۲۰۰ مگا ولت آمپری ،۱۹ فیدر ۶۳ کیلوولت ، ۴ فیدر ۴۰۰ کیلوولت از سال ۹۴ شروع گردیده و در حال حاضر آماده بهره برداری می باشد.

این گزارش ادامه داد: این پست با هدف افزایش پایداری شبکه سراسری ،کاهش افت ولتاژ مصارف صنعتی ، تامین دیماند مصرفی متقاضیان ومشترکین مناطق شمال اصفهان و افزایش قابلیت اطمینان برق رسانی به مشترکین جدید احداث گردیده است.

در پایان گفتنی است: مهندس موسی رضایی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان به مناسبت برقداری پست، در پیامی از  همکاران دست اندرکار در این پروژه تقدیر و تشکر نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.