تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 18171

اجرای طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در اصفهان

اجرای طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح یک روزه پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد وافزود: در این طرح ۱۸ حکم قضایی اجرا و ۲۷ متهم دستگیر شدند. سرهنگ “محمدرضا خدادوست”  اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۲۰ ملک شهر با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، سلب تحرک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح یک روزه پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد وافزود: در این طرح ۱۸ حکم قضایی اجرا و ۲۷ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست”  اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۲۰ ملک شهر با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و پاسخگویی به مطالبات مردمی طرح پلیس محله محور را در راستای پاکسازی محله های جرم خیز با محوریت برخورد با فروشندگان مواد مخدر ، ارتقاء سطح امنیت اجتماعی ، دستگیری سارقان ، معتادان و مجرمان تحت تعقیب با هماهنگی مقام قضائی و اخذ مجوزهای لازم با بکارگیری حداکثر توان و امکانات درسطح حوزه کلانتری۲۰ با حضور رئیس کلانتری و با همکاری پلیس اطلاعات ،پلیس آگاهی ، و بکارگیری کلیه عوامل و امکانات اجرایی و عملیاتی کردند.

وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرحافزود: با اجرای این طرح یک روزه ، ۱۸ حکم قضائی اجرا که ۲ نفر در این خصوص جلب ،۷ سارق ، ۸ نفر معتاد متجاهر و سوداگر مرگ و ۱۰ نفر از عاملان برهم زننده نظم وامنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۳دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف ادامه داد: در اجرای این طرح یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه ، بیش از ۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن تقدیر از همکاری مردم خاطر نشان کرد: اجرای طرح های مختلف بصورت ضربتی و غیر مترقبه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند با گزارش سریع و به موقع ناهنجاری های اجتماعی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نقش موثری در تحکیم امنیت جامعه داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.