تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 18217

شرط لازم برای دریافت ۲۰ ساعت برق رایگان توسط کشاورزان اصفهانی

شرط لازم برای دریافت ۲۰ ساعت برق رایگان توسط کشاورزان اصفهانی

شرط لازم برای دریافت ۲۰ ساعت برق رایگان توسط کشاورزان اصفهانی شرکت توزیع برق استان اصفهان: شرط لازم برای دریافت ۲۰ ساعت برق رایگان توسط کشاورزان اصفهانی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به طرح‌های این سازمان به منظور مدیریت مصرف برق در فصل تابستان، شرایط لازم برای برای دریافت ۲۰

Print Friendly, PDF & Email

شرط لازم برای دریافت ۲۰ ساعت برق رایگان توسط کشاورزان اصفهانی شرکت توزیع برق استان اصفهان:

شرط لازم برای دریافت ۲۰ ساعت برق رایگان توسط کشاورزان اصفهانی

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به طرح‌های این سازمان به منظور مدیریت مصرف برق در فصل تابستان، شرایط لازم برای برای دریافت ۲۰ ساعت برق رایگان توسط کشاورزان اصفهانی اعلام کرد.

به گزارش دنیای اسرار:امیر رمضانی درباره برنامه شرکت توزیع برق استان اصفهان به منظور کاهش مصرف برق در تابستان اظهار کرد: شرکت توزیع برق استان اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری کاهش بار را با مشترکان بخش‌های مختلف منعقد کرده که این روند تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این تفاهم نامه تمام مشترکان صنعتی، کشاورزی، ایستگاه‌های CNG در ساعات ۱۲ تا ۱۶، مشترکان اداری در ساعات ۱۱ تا ۱۵ و مشترکان تجاری در ساعات ۱۲ تا ۱۸ با کاهش مصرف برق خود در برنامه‌های کاهش پیک مشارکت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: همچنین با هدف مشارکت حداکثری مشترکان در کاهش مصرف برق، طرح‌های متنوع کاهش پیک بار برنامه‌ریزی شده است.

این طرح‌ها در بخش صنعتی شامل کاهش ۲۴ ساعته حداقل به مدت پنج روز، جابجایی روز تعطیل جمعه با یکی از روزهای هفته به انتخاب مشترک، اوج بار (کاهش بار در ساعت ۱۲ تا ۱۶) و تعیین ساعت کار برنامه‌ریزی شده مناسب برای صنایع تک شیفت به گونه‌ای که ساعت ۱۳ پایان کار باشد و طرح ذخیره عملیاتی است.

رمضانی خاطرنشان کرد: به مشترکانی که در این طرح‌ها همکاری کنند، متناسب با مقدار کاهش دیماند و روزهای همکاری پاداش تعلق می‌گیرد.

وی گفت: مشترکان بخش کشاورزی که دارای چاه آب (تعرفه سه الف) هستند، می‌توانند با خاموش کردن موتور چاه آب خود در بازه زمانی ساعات ۱۲ تا ۱۶ از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور برای مصرف نکردن برق در این بازه پاداش دریافت کنند و علاوه بر پاداش، مصرف برق آنها در بقیه ساعات (۲۰ ساعت) رایگان می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان اضافه کرد: همچنین مشترکان صنایع جانبی کشاورزی مثل مرغداری‌ها، دامداری‌ها، گلخانه‌ها و سردخانه‌های نگهداری محصولات کشاورزی اگر در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ یا حداقل دو ساعت از ۱۳ تا ۱۵، مصرف برق خود را حداقل ۱۰ درصد کاهش دهند پاداش دریافت می‌کنند.

رمضانی تصریح کرد: طبق مصوبه های دولتی، تعرفه‌های تشویقی ویژه مشترکان خانگی، مشابه سال گذشته اجرا شده و به مشترکان خوش مصرف پاداش پرداخت خواهد شد.

وی درباره میزان پاداش پرداخت شده در سال ۹۸ نیز گفت: سال گذشته مبلغ ۵۳ هزار و ۱۹۳ میلیون ریال به مشترکان خانگی پاداش خوش مصرفی پرداخت شد. در سال جاری نیز بر اساس مصوبه دولت علاوه بر افزایش هفت درصدی رشد سالانه با هدف ایجاد انگیزه برای کاهش مصرف تعرفه برق مشترکان پرمصرف ۱۶ درصد اضافه خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.