تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر : 18554

دکتر بانکی پور نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی: طرح مشکلات تولید با صنعتگران، حمایت برای رفع موانع با نمایندگان مجلس

دکتر بانکی پور نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی: طرح مشکلات تولید با صنعتگران، حمایت برای رفع موانع با نمایندگان مجلس

به گزارش دنیای اسرار:نمایندۀ مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز یکی از دستاوردهای عظیم کشور پس از انقلاب اسلامی را از نزدیک مشاهده کردم. وی ضمن ابراز خرسندی از  تحقق  شعار «رونق تولید» در سال ۹۸ در فولاد مبارکه گفت:

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:نمایندۀ مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز یکی از دستاوردهای عظیم کشور پس از انقلاب اسلامی را از نزدیک مشاهده کردم.

وی ضمن ابراز خرسندی از  تحقق  شعار «رونق تولید» در سال ۹۸ در فولاد مبارکه گفت: عملکرد درخشان مدیریت و کارکنان این شرکت از ابتدای سال تاکنون نشان می‌دهد شعار و راهبرد «جهش تولید» نیز با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته، به یاری خداوند و همت کارکنان محقق خواهد شد.
وی در پاسخ به این سؤال که نمایندگان محترم مجلس برای حمایت از تولید چه تمهیداتی اندیشیده‌اند، گفت: در خصوص تصویب قوانین راهگشا برای تولیدکنندگانی مانند فولاد مبارکه، معتقدیم نمایندگان باید به‌صورت هماهنگ از تولیدکنندگان پشتیبانی کنند و این امر را رسالت خود می‌دانیم. درعین‌حال از صنعت انتظار داریم موانع موجود را مطرح کند و مطمئن باشد نمایندگان برای رفع موانع قانونی و مسائلی ازجمله تأمین مواد اولیه پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد  و  محکم پشت سر ایشان ایستاده‌اند. به‌طور خلاصه باید گفت: طرح مشکلات تولید با صنعتگران، حمایت برای رفع موانع از نمایندگان مجلس.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.