تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کد خبر : 18643

کاهش حجم آب ذخیره شده در پشت سدهای آذربایجان‌غربی

کاهش حجم آب ذخیره شده در پشت سدهای آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی گفت:حجم آب ذخیره شده در پشت سدهای آذربایجان‌غربی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. به گزارش دنیای اسرار به نقل از فارس: اتابک جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ذخیره آب پشت سدهای استان در حال حاضر یک میلیارد و ۴۲۴ میلیون مترمکعب برآورد شده که

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی گفت:حجم آب ذخیره شده در پشت سدهای آذربایجان‌غربی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از فارس: اتابک جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ذخیره آب پشت سدهای استان در حال حاضر یک میلیارد و ۴۲۴ میلیون مترمکعب برآورد شده که حدود ۱۴ رصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی افزود: در زمان مشابه سال گذشته شاهد یک میلیارد و ۶۶۱ میلیون مترمکعب آب در پشت سدهای استان بودیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی گفت: با این ارقام امسال میزان آب موجود پشت سدهای استان ۲۳۷ میلیون مترمکعب کمتر از زمان مشابه سال گذشته برآورد می شود.

وی بیان کرد: بیشترین حجم آب ذخیره شده در پشت سدهای استان به ترتیب مربوط به سدهای شهیدکاظمی بوکان با ۵۸۲ میلیون متر مکعب، آغ‌چای چایپاره با ۲۰۰ میلیون متر مکعب، مهاباد با ۱۶۵ میلیون متر مکعب، شهرچای ارومیه با ۱۴۵ میلیون متر مکعب و سیلوه پیرانشهر با ۸۴ میلیون متر مکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ سد در آذربایجان غربی فعال است که حدود ۶۰ درصد حجم کل آنها در چهار سد بوکان، ارومیه، چایپاره و مهاباد جمع می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.