تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۰۵
کد خبر : 18826

کارآفرینی در ایران فنری ضخیم است که شتاب بیشتری نسبت به خارج از کشور دارد

کارآفرینی در ایران فنری ضخیم است که شتاب بیشتری نسبت به خارج از کشور دارد

مدیرعامل هلدینگ پارس:کارآفرینی در ایران فنری ضخیم است که شتاب بیشتری نسبت به خارج از کشور دارد به گزارش دنیای اسرار:اصفهان-مدیرعامل هلدینگ پارس با بیان اینکه کار آفرینی مانند فنر است تصریح کرد: این فنر در ایران ضخیم است و به سختی فشرده می شود، اما بعد از رهایی شتاب و قدرت بیشتری دارد، اما

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل هلدینگ پارس:
کارآفرینی در ایران فنری ضخیم است که شتاب بیشتری نسبت به خارج از کشور دارد


به گزارش دنیای اسرار:اصفهان-مدیرعامل هلدینگ پارس با بیان اینکه کار آفرینی مانند فنر است تصریح کرد: این فنر در ایران ضخیم است و به سختی فشرده می شود، اما بعد از رهایی شتاب و قدرت بیشتری دارد، اما در خارج از ایران این فنر نرم و راحت فشرده می شود و بعد از رهایی شتاب و سرعت کمی دارد.
وی افزود: این تنها مزیت ما در حوزه کار آفرینی نسبت به خارج از کشور است.
شکری ساز اذعان داشت: بی شک قوانین موجود بیش از صد درصد روی کارآفرینی تاثیر منفی دارد و اصلا تسهیل کننده و راهگشا نیستند.
مدیرعامل هلدینگ پارس گفت: ایده شرط لازم برای کار آفرینی است، اما کافی نیست؛افرادی که در زمینه کار آفرینی تجربه عملیاتی دارند می توانند ایده های کارآفرینی را شناسایی و اجرایی کنند. ما در هلدینگ پارس چنین خدماتی را به کارآفرینان ارائه می دهیم.
شکری ساز تاکید کرد: دانشگاه کار آفرین تربیت نمی کند و این اتفاق مختص کشور ما نیست بلکه در همه دنیا شاهد این اتفاق هستیم. البته با تاسیس نسل پنجم دانشگاه در دنیا شاهد تغییر رویکرد سیستم آموزشی در حوزه کارآفرینی هستیم. در ایران نیزتلاش می شود با پارک های علم و فناوری و شهرک های علمی و تحقیقاتی این خلاء را جبران کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.